2018-01-29

Psichiatrų dėmesiui: Kukuraitis spaudos konferencijoje prisipažino, kad kalbasi su mirusiuoju


Nėra abejonių, kad žmogus, kuris kalbasi su mirusiais, yra psichiškai nesveikas. Paaiškėjo, kad toks yra Socialinių reikalų ir darbo ministras Linas Kukuraitis. Jis šiandien spaudos konferencijoje pasakė, kad „kalbasi su prieš metus nužudytu Matuku“.


Man, prisipažinsiu, jau beveik metai laiko yra aišku, kad Linas Kukuraitis yra nesveikas. Ar gali sveikas žmogus marinti badu Lietuvos senelius ir tuo pačiu nertis iš kailio sukuriant išskirtines sąlygas į Lietuvą vežamiems potencialiems islamo teroristams, nuo kurių tvora apsitvėrė vyriausybė, o dabar ruošiasi apsitverti tvoromis ir seimas.

JAV gyvenantis rašytojas Valdas Anelauskas apie Kukuraitį sako: „Pavyzdžiui, naujasis socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis pradeda darbą nuo ko? O gi nuo strategijų kūrimo, kad atgabenti „pabėgėliai“ pasiliktų gyventi Lietuvoje!.. Pirmas rūpestis ir didžiausias prioritetas jam – „pabėgėliai“, kaip juos išlaikyt Lietuvoje, kad vėl nepabėgtų!.. Daugiau nei keista, švelniai pasakius. Toks ministeris – tikrų tikriausias Merkel pasekėjas!.. Dėl tokių politikierių Lietuvą gali ištikti nepataisoma katastrofa!..

Man, Lietuvos pensininkui, Kukuraičio vadovaujama ministerija paaiškino, kad aš esu diskriminuojamas „pabėgėlių“ atžvilgiu, bet ši mano diskriminacija yra „pozityvioji“.

Gal ir Lino Kukuraičio beprotystė yra kokia „pozityvioji demencija“? Panašu!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą