Jei Berlyne krikščioniui nuplėšia
kryžių ir jį subado peiliu – tyluma, eilinis įvykis, kaip
lietus, o jei apiplėšia Paryžiaus priemiestyje
turtingo žydo namą, be jokių antisemitizmo faktų – visoje
Europoje keliamas triukšmas dėl antisemitizmo, išrandama nauja sąvoka -
„socialinis antisemitizmas“!
Vakar Vokietijos
dienraštis die Welt informavo, kad rugsėjo 11 dieną Berlyne prie
Neukölln metro stoties buvo užpultas jaunas krikščionis, kuris ant
krūtinės dėvėjo nukryžiuotąjį. Vienas musulmonas-banditas jį
užpuolė ir nuplėšė kryžių, kitas subadė jo krūtinę peiliu.
Užpuolimo motyvas - religinė neapykanta. Netoli nusikaltimo vietos
yra pati žinomiausia islamistų susirinkimo vieta Berlyne - mečetė
Al-Nur.
Prieš mėnesį Berlyne
musulmonų paauglių gauja dėl religinės neapykantos užpuolė ir
sumušė 39 metų krikščionį. Dar vienas krikščionis dėl
kryželio, vis prie tos pačios Neukölln stoties, buvo užpultas ir
žiauriai sumuštas musulmonų gaujos gegužės mėnesį.
Visais atvejais tyrimai nėra baigti.
Kiek įvyko musulmonų antpuolių prieš krikščionis Vokietijoje ir
Berlyne tokios statistikos nėra. Tokią statistiką imta registruoti
tik nuo šių metų rugsėjo mėnesio, apie tai
die Welt informavo Berlyno policijos atstovas Thomas Neuendorf.
Tai viskas, jokio riksmo dėl
antigermanizmo, entieuropizmo, antiarijizmo ar pan. … absoliuti
tyla, tarytum nulijo lietus.
Visiškai kita situacija, kai atėjūnų
iš Afrikos ir Artimųjų Rytų smurtas ar apiplėšimai paliečia
žydų diasporą. Tada žydų kapitalo valdoma ES spauda sukelia
isterijos uraganą.
Net žydų apiplėšimas MIP ir žydų
organizacijų yra traktuojamas kaip antisemitizmas.
Rugsėjo 9 dieną Paryžiaus
priemiestyje buvo apiplėšta turtinga žydų šeima. Iš jos trijų
plėšikų gauja pagrobė brangenybes, pinigus ir kreditines
kortelės. Apie jokius banditų antisemitizmo ar rasizmo užpuolimo
motyvus ir užpuolikų kilmę nebuvo kalbama.
Nepaisant to, kad užpuolimas neturėjo
jokios antisemitizmo potekstės, Europos žydų kongresas šį
apiplėšimą po kelių dienų įvertino kaip antisemitizmą ir pareikalavo Prancūzijos valdžios išnaikinti „socialinį antisemitizmą“.
Atkreipia dėmesį naujai žydų Kongreso išrasta ir šiam Paryžiaus žydų šeimos apiplėšimo atvejui
pritaikyta sąvoka „socialinis antisemitizmas“. Visų pirma, dar
nežinoma kas plėšikai, gal tai žydai, o gal semitai arabai? O
kaip vadinti tokį reiškinį, kai Europos
bankininkystė ar žiniasklaida
atsidūrė žydų rankose? Gal tai „socialinis semitizmas?“ O gal „žydų jungas“?
O kaip pavadinti žydo Sorošo organizuojamą musulmonų imigraciją į Europą? Juk visi teroro aktai prieš europiečius yra atėjūnų musulmonų rankų darbas.
Šaltiniai:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą