Rugpjūčio pradžioje pasirodė Vadimo
Vitochino straipsnis „Nuomonė... Krikščionybė – tai silpnumas
ir išsigimimas!“ Tai autoriaus nuomonė, kaip jis pats pažymi,
galima su ja nesutikti, kritikuoti, bet kuomet Romos popiežius
meldžiasi velniui, o Lietuvos vyskupų konferencijos pirmininkas
Arkivyskupas Gintaras Grušas tyli dėl Popiežiaus satanizmo, bet
stoja piestu prieš Senovės baltų religinės bendrijos „Romuva“
valstybinį pripažinimą, kyla pagrįstas klausimas: kam tarnauja
Lietuvos katalikų bažnyčios vadovai: Lietuvai ir Kristaus
bažnyčiai ar antikristui?
Žemiau pateikiu sutrumpintą Vadimo
Vitochino straipsnio vertimą. Pilnas tekstas rusų kalba: https://communitarian.ru/news/kultura/iudokhristianstvo-eto-slabost-i-dukhovnoe-urodstvo_05082019
L.N.Tolstojus
Bažnyčios tikėjimas, kurį amžius išpažįsta milijonai žmonių krikščionybės vardu, yra ne kas kita kaip grubi žydų sekta, neturinti nieko bendro su tikra krikščionybe... Šis mokymas, paslėpęs nuo mūsų tikrą Kristaus mokymą, yra tas Povilo mokymas, išdėstytas jo laiškuose, tapusiuose bažnyčios mokymo pagrindu. Šis mokymas ne tik nėra Kristaus mokymas, bet yra tiesiog priešingasjam mokymas.
Begaliniai judaizmo religiniai
draudimai pilnai izoliuoja žydų gyvenimą. Talmudą sudaro 613
taisyklių, iš kurių pusė – nurodymai, pusė – draudimai.
Judėjų religija pati sudėtingiausia, pati įmantriausia ir pati
griežčiausia pagal ritualų vykdymą. Judaizmas be ribų karaliauja
žydų protams, neleidžia jiems susilieti su ta tauta, kur tik jie
neprasiskverbtų, priversdamas juos visada jaustis svetimu tarp bet
kurios tautos ir bet kokioje valstybėje. Visur, visais istorijos
laikais, kur tik žydai neprasiskverbtų esant palankiausioms ar
pačioms siaubingiausioms jiems sąlygoms, jie jautėsi svetimi.
Visas žydų gyvenimas pajungtas
sudėtingai sistemai religinių draudimų ir taisyklių. Daugybė
daiktų ir veiksmų skaitomi nešvariais. Išorės pasaulis slėpė
visur pavojų užsikrėsti nešvarumais, o gyvenimas gete padėdavo
jų išvengti. Draudimų buvo tiek daug ir tokių sudėtingų, kad
dažnai tekdavo kreiptis į Talmudo žinovus, kad išrinkti teisingą
elgesio liniją. Štai vienas iš pavyzdžių. Iš viduramžių
išliko žydų literatūra „Responsa“,
sudaryta iš atsakymų ypač įžymių rabinų į tikinčiųjų
klausimus. Ten daug vietos skiriama tokio pobūdžio klausimams:
darbuotojai vežė šeimininkui-žydui statinę vyno. Kuomet ją
krovė į vežimą, truputi vyno išsiliejo ant vežėjo rankų, ir
keli lašai nutekėjo atgal į statinę. Ar vynas tapo „nešvariu“?
Rabinas nurodo ji laikyti draudžiamu. Žydas ne tik neturėjo
teisės gerti „nekošerinį“ vyną, bet kai kuriai atvejais ir jį
pardavinėti. Toje literatūroje pabrėžiamas draudimas žydui
sueiti į dalykinę partnerystę su ne žydu.
„Bet kuriose šalyse, kur gyvena žydų
diaspora, visada yra problema žydų santykiu su tituline tauta.
Kas yra „žydų klausimas“? Tai
tarpusavio nepagarba žydų su tituline tauta. Tai štai, tai abipusė
nepagarba vieni kitiems, bet kažkodėl su dideliu pliusu žydams.
Žydai visada išeina sausi iš vandens, žydai visada įžeisti ir
nelaimingi, žydai visada – vargšė ir persekiojama tauta. Žmogaus
gyvenimo nepakaks, kad demaskuoti šias žydų pasakas. Į jokį
verslą žydai neinvestuoja tiek jėgų, azarto ir pinigų, kiek jie
investuoja į savo melą apie savo praradimus, persekiojimus,
įžeidimus, suvaržymus, pažeminimus, nelygias teises su kitomis
tautomis. Bet savo lygybę su kitomis tautomis jie supranta gana
savotiškai. Žydai nori turėti tik teises ir jokių įsipareigojimų.
1874 metais Rusijoje jų teises dėl
prievolės tarnavimo kariuomenėje sulygino su kitų Imperijos tautų
teisėmis. Ir tuojau kilo triukšmas dėl siaubingo žydų engimo
Rusijoje.
Istorikas Edavardas Gibonas (Edward
Gibbon) liudija: „Piktas užsispyrimas, su kuriuo jie laikosi savo
specifinių papročių ir užsisklęsdavo savyje, leido juos laikyti
specifine žmonių veisle, kurie atvirai reiškė arba silpnai slėpė
savo nesutaikomą neapykantą likusiai žmonijai“.
Čia slypi nesutaikomo priešiškumo
visų kitų tautų žydams šaknys. Būtent tai, o ne pavydas ir
neapykanta kitų tautų, turi tarnauti paaiškinimu žydų
persekiojimų. Jeigu chamas ateina į jūsų namus ir ims jūsų
neapkęsti, jūs, kaip sąžiningas šeimininkas, jį išmesite lauk.
Tai visai ne tarpnacionalinė nesantaika, kuri egzistuoja didesniu ar
mažesniu laipsniu tarp įvairų pasaulio tautų. Anglas ne visai
myli prancūzą, prancūzas ne visai myli anglą. Švedas ne visai
myli suomį, suomis ne visai myli švedą. Vokietis ne visai myli
olandą, olandas ne visai myli vokietį. Bet nesantaika su žydais
turi ypatingus motyvus, kurie liečia tik juos.
Žydai – tai ypatingas
atvejis. Žydai gi daugelį tūkstančių metų jaučiasi
svetimkūniu, nesugebančiu susimaišyti su tituline tauta tos
šalies, kur jie prasiskverbė. „Žydas niekada nesugebės
asimiliuotis, jis niekada nepriims gyvensenos ir papročių kitų
tautų. Žydas lieka žydu prie visų aplinkybių, bet kokia
asimiliacija visada liko tik išorine“. (Леопольд Кон,
профессор Бреславльского университета.
Речь о сионизме, Санкт-Петербург, 30 июня
1901 год).
Dar viena priežastimi, kodėl žydai
(ir ne tik jie) iššaukia sau neapykantą yra štai kas. Daugelis
atvykusių į kokią tai šalį imigrantų, nusprendę sau, kad jie
čia rimtai ir ilgam, pamiršta, kad jie SVEČIUOSE. Ši
charakteringa semitų elgesio ypatybė pagarsinta taip:
Vietoje, kur žydui viskas pažįstama
Ir galima vietos verslais užsiimti,
Žydas jaučiasi kaip namie,
Prašo šeimininką nesivaržyti.
(Igoris Gubermanas)
Būtent tai, o ne linksniuojamas
nepakantumas turi tarnauti paaiškinimu žydų
persekiojimo. Bet, žydų gynėjams aš nepatariu pamiršti to, kad
šie persekiojimai turėjo ir savo kitą pusę. Žydai dažnai kovojo
su kitatikiais, demonstruodami ne mažesnį žiaurumą.
„Nerono valdymo laikmečiu, ir iki
pat Antonijau Pijaus, žydai reiškė išimtinį priešiškumą
Romai, kas virsdavo kruvinais susirėmimais ir maištais. Negali
nesukrėsti aprašymai negirdėtų pagal savo žiaurumą nusikaltimų,
jų padarytų Egipte, Kipre, Karinake, kur jie gyveno greta žmonių,
neįtarusių apie jų klastą. Karinake jie išpjovė 220 tūkstančių
graikų, Kipre – 240 tūkstančių. Jų aukomis tapo didžiulis
egiptiečių skaičius. Daugumą iš šių nelaimėlių sukapojo į
gabalus, vadovaudamiesi Dovydo pavyzdžiu“ - rašo Edvardas
Gibonas.
* * *
Dar daugiau, didele kliūtimi žydų
kelyje yra tų tautų nacijos, kur prasiskverbia žydai. Tikra tauta
visomis pastangomis priešinsi jų pavertimui į beveidę vergų
masę. Todėl ir buvo iškeltas globalus uždavinys – palaužti
nacionalinį pagrindą svarbiausių pasaulio šalių ne karu, o per
asimiliaciją ir internacionalizmo propagandą ištrinti iš protėvių
atminties istoriją, tautos religiją, pašalinti nacionalines
ypatybes, mentalitetą, charakterius. Didelę sėkmę tame suvaidino
krikščionybė, sugriovusi nacionalines šaknis tų tautų, kur ji
buvo įdiegta. Ne mažiau įmantriai tai padarė komunizmas, išvedęs
naują žmonių veislę, nežinančią savo nacionalinių šaknų.
Jie žeminančiai vadinami „sovkais“.
1978 metais buvo vykdoma rusų apklausa. Žmonėms buvo užduodamas
klausimas: „Kokios jūs tautybės?“. 78%
atsakė, kad jie sovietiniai.
Kuomet tautos, paveiktos tokios
prievartinės asimiliacijos, ima reikšti natūralų pasipriešinimą,
iš internacionalizmo iniciatorių kilo šuniškas lojimas, audra
nepasitenkinimo, kaltinimas nacionalizmu, fašizmu (tai pas žydus
mylimiausia kalba) ir toliau ypač tuo išsiskiria Rusijos
televizija, kur įžūliai ir atvirai diegiamas pro-žydiškas
požiūris.
Patys žydai, tačiau, „lydytis“
tautų katile nenori ir neketina, o jeigu ir sukuria mišrias šeimas,
tai išimtinai iš žydijos interesų. „Siono nuotakų“ tarp
žinomų politinių veikėjų galima skaičiuoti be galo, pradedant
Maluni, motinos Vladimiro „aequalis apostolis“. Net Kinijos
karinis ataše Prancūzijoje generolas Čen Czitun rašo: „Bet kuri
tauta keturių-penkių kartų bėgyje pilnai asimiliuojasi, bet ne
žydai; visur, kur jie neatsirado, jie lieka ištikimi savo
religijai, savo papročiams, savo charakteriui...“.
Žydas Dizraelis, būdamas
Anglijos premjeru, savo aplinkoje nuoširdžiai paatviravo: „Bet
kuri rasė, nerūpestingai maišanti savo kraują su svetimu,
pasmerkta išnykti“. Trumpai ir aiškiai.
Vienu iš svarbiausių faktorių
griovimo nacionalinės dvasios ir biologinio išsigimimo tautų yra
rasinės asimiliacijos ir heterochromofilijos propaganda.
Heterochromofilija – seksualinis
iškrypimas, pasireiškiantis nenatūraliu norų atlikti lytinius
santykius su kitos rasės atstovais, su kitos odos spalvos
partneriais. (…)
Tiems mikčiojantiems kovotojams su
mitiniu „rusų fašizmu“ ir mūsų naivuoliams, pasidavusiems
šiai propagandai, reikia štai ką priminti. Pačiame Izraelyje
šiandien draudžiamos santuokos su kitataučiais. To negana,
Izraelio VRM jau įvedė naujovę: dabar iš atvykusių nuolatiniam
gyvenimui reikalaujama patvirtinti žydišką kilmę atliekant
genetinę ekspertizę, DNR lygyje.
Mums gi draudžiam net galvoti apie
panašią rusų tautos genofondo išsaugojimo politiką, ir
mažiausiam nukrypimui į propagandą grynakraujės šeimos ir sveikų
papročių duodama „fašistų“ etiketė. (…)
bus tęsinys
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą