KP išspausdino du specialiosios
korespondentės Darjos Aslamovos reportažus iš Švedijos (1-2).
Manau, kad mums pravartu sužinoti, kas mūsų laukia artimiausioje
ateityje. Į Lietuvą vežami šimtai okupantų („pabėgėlių“)
iš Afrikos ir Azijos, kuriems globalistų deleguotas uždavinys -
užbaigti Briuselio ir vietinių kompradorų vykdomą lietuvių
tautos sunaikinimą.
http://www.kompravda.eu/daily/26663.4/3684096/
Vertimo tęsinys:
2d. http://lebionka.blogspot.lt/2017/04/isprievartauta-svedija-serga-stokholmo.html
Vertimo tęsinys:
2d. http://lebionka.blogspot.lt/2017/04/isprievartauta-svedija-serga-stokholmo.html
3d. http://lebionka.blogspot.ru/2017/04/kp-isspausdino-du-specialiosioskorespon.html
4 d. http://lebionka.blogspot.lt/2017/04/darja-aslamova-isprievartauta-svedija_7.html
4 d. http://lebionka.blogspot.lt/2017/04/darja-aslamova-isprievartauta-svedija_7.html
-------
KP specialioji korespondentė Darja
Aslamova pabuvojo Skandinavijos šalyje ir pasibaisėjo: europinė
valstybė, kuri visada buvo skaitoma ramybės ir klestėjimo
simboliu, nuolankiai atidavė save į migrantų-islamistų letenas,
diegiančių ten savo laukinę tvarką.
Aš visada buvau įsitikinusi, kad
nelaukta mirtis man gresia tik kare. Kur nors Irake, Sirijoje,
Afganistane. Bet kas su manimi gali nutikti namuose? Arba, tarkim,
civilizuotoje Europoje? Todėl aš nepalankiai purkštavau, kada mano
kolegos švedai prisaikdinėjo mane nevažinėti vakarais į
Stokholmo Rinkebiu rajoną. Tik ne vėliau pirmos valandos dieną ir
su vyru. Aš pasitikinčiai pakeldavau antakius. Tai jūs man?
Kariniam korespondentui?
- Čia tau ne Kabulas ir ne Damaskas, - su nebūdingu
švedams įkarščiu tvirtino mano naujieji švedų draugai.
-
Ir pageidautina iškviesti policijos eskortą, kaip tai daro visi
normalūs žurnalistai. - Apsaugą?
Stokholme? - nusikvatojau aš. Juk aš dirbau visuose arabų
pogromuose Paryžiuje.
Tačiau, vis tiktai paėmiau savanorį
palydovą vardu Johanesą, stambų vyrą su dvi dienas neskustu
buldogo veidu (specialiai apžėlė mūsų pasivaikščiojimui).
-
Apsimesime geranoriais idiotais-žurnalistais, - pasiūliau
Johanesui. - Aš einu pirma, šviesdama šypsena, su foto kamera
rankose, tu iš paskos, kas mus palies dieną?
Johanes nutylėjo, nors idėja jam
aiškiai nepatiko. Pagrindinėje aikštėje prie išėjimo iš metro
stoties „Rinkebiu“ prie mūsų priėjo storas juodas somalietis
vardu Abdula. -
Matau, kad jūs žurnalistai, - geranoriškai prakalbo jis angliškai.
- Aš trisdešimt metų gyvenu ir dirbu šiame rajone medicinos
broliu ligoninėje. Savo vaikus aš iš šio keisto geto jau
perkrausčiau į kitą mieto kraštą. Nenoriu, kad jie išaugtų
banditais arba narkodileriais. Aš jums gero linkiu. Kameras
paslėpkite. Jums pasisekė: pirmą valandą dieną visi jangsteriai
(taip čia vadina jaunus gangsterius) dar miega. Paprastai prabunda
trečią valandą dieną ir išeina medžioti baltųjų.
- Abdula, o kur gi policija? Čia gi prieš kelias dienas buvo
maištai ir pogromai! - stebiuosi aš.
- O policija čia nelenda. - abejingai atsako Abdula. - Jie
irgi žmonės, jie gyventi nori.
-Aš vieno
nesuprantu: na, degina vietos gyventojai policijos automobilius kaip
valdžios simbolį. O kodėl padeginėja greitosios pagalbos ir
gaisrinės automobilius? Kodėl puola statybų darbininkus?
Visuomeninio transporto vairuotojus?!
- Jie nori išvaryti iš čia visus valstybės atstovus. O paskui
įleisti juos savom sąlygom per derybas su vietiniais imamais. Bet
jau ne į Švedijos teritoriją.
Kava būna pavojinga sveikatai
- Eikim į kavinę išgerti
kavos, susidraugausim su vietos gyventojais, - siūlau aš tyliajam
Johanesui. Jam ši idėja nepatinka, bet jis kantriai seka man
paskui. Per darbo dienos įkarštį turkiškoje kavinėje nėra kur
obuoliui nukristi ir juodai-juoda nuo somaliečių (ne veltui rajoną
Rinkebiu vadina mažuoju Mogadišu). Moterų, tarp kitko, nėra.
Johanes nuperka dvi stiklines kavos pas nemalonų šeimininką ir
išeina į terasą, kur galima atsisėsti. Tuo momentu aš išimu
video kamerą ir pionierišku balsu pradedu žvalų reportažą: „Tai
taiki kavinė Stokholmo musulmonų geto, kur dieną susirenka prie
kavos puodelio vietos gyventojai...“ Ir čia aš matau, kaip
lankytojai energingai moja man rankomis protestuodami. Aš nedelsiant
nuleidžiu kamerą, bet jau vėlu. „Tu neturi teisės filmuoti be
leidimo! - šaukia man. - Pašalink kamerą!“ „Aš jau
pašalinau“. O kodėl aš negaliu filmuoti viešoje vietoje? Tai
laisva šalis!“ Ir čia milžiniškas negras išauga prieš mane
ir, badydamas man storu pirštu į veidą, rėkia: „Fuck off from
here!” Aš pasistiebiu, kad būti aukštesne, ir spiegiu: „Pats
eik na х.. iš čia!
Čia ne tavo kavinė! Ir pasiimk savo purviną pirštą!“
Tą pačią sekundę trisdešimt juodų
vyrų kartu apsupa mane glausta siena. Aš jaučiu prakaituotos odos
kvapą. Ir čia man įvyksta tipiškas man nekontroliuojamo pasiutimo priepuolis, kada prieš akis raudona rūstybės
juosta, švariai atjungianti savisaugos instinktą. Aš rėkiu,
atstatau nagus kaip ginklą, šaukiu grasinimus.
Johanes vėliau taip aprašė
situaciją: „Aš pastačiau kavą ant stalelio. Po to apžvelgiau
ir pamačiau tiktai juodą kūnų kamuolį. Tai buvo tikra
revoliucija Mogadiše“. Jis įsiveržė į kavinę ir ištraukė
mane iš ten. Minia siūbtelėjo iš paskos. Aš atsiėdau išdidžiai už
stalelio ir pasakiau, kad niekur neisiu, kol neišgersiu savo kavą.
Trisdešimt juodų vyrų susigrūdo aplink staliuką, reikalaudami,
kad aš atiduočiau kamerą. Johanes, išimtinai nemalonaus veido
mužikas, laikė minios spaudimą. Aš mačiau, kaip pas jį išsipūtė
venos ant rankų. Iš visų aikštės pusių link kavinės bėgo
žmonės. Aplink mus augo juoda priešų juosta, kurie vis dar
nesiryžo mane užpulti. Juos glumino mano nepriklausoma išvaizda.
Jie įžeidinėjo mano tėvus, ir aš negailėjau įžeidimų ir
juokiausi jiems į veidus. Karštligiškai aš ieškojau bent vieno
policininko. Situacija kaito.
Staiga pro minią prasiskverbė baltas
vyras su kepuraite ir vachabitų barzdele, be ūsų, kuris manęs
paklausė angliškai: - Gyventi nori?
- Noriu. Yra pasiūlymų?
- Tu nesupranti, apie ką jie
tarpusavyje kalba, o aš suprantu. Tave iš pradžių išprievartaus,
o po to užmuš.
- Bendrai tai, aš Švedijoje.
- Tai ne Švedija. Ir nėra čia jokios
laisvos spaudos. Aš nenoriu, kad tavo mirtis būtų ant mano
sąžinės. Aš musulmonas. Išeik. Mes tik du balti, - aš ir tavo
bičiulis. Mes neatsilaikysim prieš minią.
- Aš noriu baigti gerti kavą ir
pažiūrėti, kuo visa tai pasibaigs. Tegul tik pabando mane
paliesti!
Baltasis vachabitas atsigręžė į
mano bičiulį:
- Ji beprotė. Jos vieta ligoninėje.
Paimk ją iš čia! Nori — ant kelių prieš tave atsiklaupsiu.
Nežudyk mano sielos!
- Štai išgersiu kavą... - pradėjau
aš. Čia Johanes pasisuko į mane pabalusiu veidu ir per dantis
pasakė:
- Aš dabar šliūkštelėsiu šitą
kavą tau į fizionomiją, jeigu neatsikelsi.
Aš nedelsiant atsikėliau, ir minia
nelauktai prasiskyrė prieš mane. Mes išėjome per aikštę,
neskubėdami.
- Nebėk. Nesigręžk. Šypsokis. Niekada nerodyk
laukiniams žvėrims, kad jų bijai, - tvirtinau Johanesui. Ir tik
kada mes įsėdome į metro, aš pajaučiau, kaip mane purto
drebulys. „Dieve! Juk mes jiems nieko nepadarėme! Tiesiog
išsiėmėme kameras!“ - šaukiau aš. - Skaityk, kad mes lengvai
išsisukom, - lėtai pasakė Johanesas. - Praeitą savaitę toje
pačioje aikštėje sumušė švedų žurnalistus kojomis ir sudaužė
kameras. O juk jie buvo lydimi policijos. O tave, tikriausiai palaikė
pasiutusiu šunimi. Tu tikrai mažumą ne sava. Atmink: tu Švedijoje,
o ne Artimuose Rytuose.
Svetimų čia nenori
- Švedijoje
55 no-go zonos, migrantų geto, kur, policijai ir žurnalistams įeiti
draudžiama, aiškina man Vavra Suk, Nya Tider laikraščio
redaktorė. - Mūsų žurnalistas darė reportažą prekybos centre
Upsalos mieste, viename iš tokių geto. Nedelsiant atsirado šariato
policija: „Kas tu toks? Ką tu čia darai? Reporterių čia
nereikia“. Vachabitai perspėjo visus aplink: nedrįskite kalbėti
su šiuo žmogumi. Bet mūsų korespondentą pasikvietė vienas
afganas. Jie susitiko parkavimo aikštelėje, ir afganas pakvietė jį
pas save į namus. Jis papasakojo, kad visus imigrantus priverčia
mokėti jangsterams neva apsaugai nuo švedų valdžios. O šariato
policija stebi, kad visi melstųsi po penkis kartus per dieną.
Afganas pasakė: čia blogiau, negu Kabule. Ir jis niekada nematė
rajone policininkų. Policija neatvažiuoja, kad „neprovokuoti
žmonių“.
O štai ką man papasakojo tėvas
Vitalij Babušin, Sergijaus parapijos Stoholme vyresnysis šventikas:
- Vykdant tarnybą man tenka aplankyti
dešimt stačiatikių parapijų šalyje. Vienas labdaros teikėjas
padovanojo man mašiną ir pasiūlė: išpieškim ant jos ikonas,
pakabinsim kryžius ir užrašysim „rusų stačiatikių bažnyčia“.
Kad visi pastebėtų. Taip ir padarėme. Man nuolatos daužė
stiklus, kiekvieną savaitę aš iš ratų traukiau varžtus. O
paskui nuvykau su savo mašina į Gioteborgą. Man vietos serbų
popas pasakė: tu ką, savižudis? Tave gyvą sudegins. Teko
pašalinti kryžius ir viską uždažyti. Dabar pačiame Gioteborge
aš naudojuosi visuomeniniu transportu. Penktadienį vakare jūs ten
nesutiksite gatvėse nei vieno švedo. Centre vaikšto triukšmingas
arabų jaunimas. Tramvajuje, kur vien tiktai juodieji ir arabai, aš
jaučiuosi, kaip popas, kuris po pamaldų vyksta tramvajumi, kuris
grūste prigrūstas bolševikų. Visi į mane žiūri, nors aš
apsivilkęs paprastai.
- Tai yra jūs važiuojate ne kaip
šventikas? Be kryžiaus?! - priblokšta klausiu aš.
- Su sutana ir su kryžiumi mano gyvybė
gatvėje mirtiname pavojuje. Aš nepadidinu, - aiškina tėvas
Vitalijus. - Jeigu aš būčiau vienuolis, žmogus, nesurištas su
didele parapija ir šeima, tai aš užsidėčiau kryžių ir tapčiau
kankiniu. O kai tu vykdai tikras pareigas... Ir aš dvasiniame lygyje
jaučiu, kad tai būtų provokacija.
- Tai yra tai jų žemė?
- Taip, tai JŲ žemė.
Aš sukrėsta tyliu.
- Pas mus yra viena parapijietė iš
Gioteborgo, kuri gimė Švedijoje, bet jos tėvai buvo rusai, - tęsia
savo pasakojimą tėvas Vitalijus. - Ji puiki pedagogė, 40 metų
išdirbo mokykloje, o dabar pateko į ligoninę su sunkia depresija.
Švedų mokykla nepanaši į mūsų mokyklą. Ten vaikai daro, ką
nori. Mūsų mokytojos klasėje iš 20 mokinių du buvo švedai. Likę
— musulmonai. Jie nieko neklausė, lakstė po klasę, mėtė
knygas. Vienas iš jų, trylikos metų berniukas, priėjo prie
mokytojos ir nuplėšė jai nuo kaklo kryželį. Po to padėjo jį
ant stalo ir pasakė: „Kas čia pas tave tokio? Kada daugiau to
nematyčiau“. Ji verkdama nuėjo pas mokyklos direktorių, kuris
siaubingai išsigando: „Tss! Niekam nė žodžio! Mus paskelbs
rasistais!“
O po kelių dienų du paaugliai iš jos
mokyklos vaikštinėjo vakare išgėrę po Gioteborgą. Jiems
nepatiko pensininkas su mažu šuneliu, kuris ėmė loti ant
agresyvių mokinių. Šunelį jie užmušė. Pensininkas neatlaikė.
Ėmė keikti, verkti, ir jie jį ėmė mušti. O ar daug seneliui
reikia? Sumušė mirtinai. O kitą rytą kaip nieko nebuvę atėjo
jie į mokyklą. Linksminosi, visiems pasakojo apie savo „nuotykį“.
Atvažiavo policija ir paėmė juos, bet jie nepilnamečiai. Jiems
nieko nebus. Pasėdės kokioje nors prieglaudoje nepilnamečiams
nusikaltėliams. Visuomenei apie šį ir daugelį kitų panašių
nusikaltimų niekas nežinoma. Egzistuoja specialus kodas R291, kuris
suteikiamas nusikaltimams, kuriuos įvykdo migrantai, o iš aukų
imamas pasižadėjimas dėl neviešinimo. Mūsų mokytoja po šio
įvykio pateko į ligoninę. Ji jau niekada nesugrįš į mokyklą.
Per daug stiprus sukrėtimas.
(bus vertimo tęsinys)
Vertė Algimantas Lebionka
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą