2020-05-08

Vokietijos ntv: italų olimpinis čempionas Matteo Tagliariolis koronavirusu buvo užsikrėtęs Uhanyje dar 2019 spalio mėnesį


„Kai atvykome į Uhaną, mes visi susirgome“. Fechtavimosi olimpinis čempionas Matteo Tagliariolis pasakoja, kad daugybė pasaulio karinių žaidynių atletų skundėsi simptomais, panašiais į „Covid-19“ simptomus. Tačiau tai jam paaiškėjo tik vėliau.


Fechtavimosi olimpinis čempionas Matteo Tagliariolis įtaria, kad praėjusių metų spalį Kinijoje, Uhanyje, vykusios karinės pasaulio žaidynės yra koronos pandemijos taškas. „Kai atvykome į Uhaną, mes visi sirgome. Visi šeši mano bute gyvenę žmonės sirgo, įskaitant daugybę kitų delegacijų sportininkų", - laikraščiui "Corriere della Sera" sakė 37 metų italas.

Karinės pasaulio žaidynės vyko Uhane 2019 metų spalio 18–27 dienomis. Apie pirmąjį užkrėtimo atvejį oficialiai pranešta Kinijoje gruodžio mėnesį. Tačiau spėliojama, ar koronavirusas jau buvo išplitęs. „Mane kamavo stiprus kosulys, daugelis kitų sportininkų karščiavo“, - sakė Tagliariolis, kuris 2008 metų Pekino olimpinėse žaidynėse laimėjo aukso medalį. Jis laikraščiui pasakojo:

„Aš labai karščiavau ir aš negalėjau kvėpuoti. Antibiotikai taip pat nepadėjo. Aš sirgau ir buvau labai nusilpęs tris savaites. Po to susirgo mano dvejų metų sūnus Leo. Jis kosėjo tris savaites. Mano partnerė taip pat susirgo, bet lengvesne forma. Kai pradėjo kalbėti apie virusą, pagalvojau: buvau užkrėstas. Aš atpažinau „Covid 19“ simptomus. Kariuomenių pasaulio žaidynėse Uhane dalyvavo beveik 10 000 sportininkų iš daugiau nei 140 šalių, dalyvavo 243 sportininkai iš Vokietijos. Varžybose dalyvavo daugiau nei 230 000 savanorių.

Anot „L'Equipe“, prancūzų penkiakovininkai Elodie Clouvelis ir Valentinas Beladas greičiausiai buvo užkrėsti per žaidynes Uhane.

Nuo 1995 metų kas ketveri metai kasmet rengiamos vasaros Pasaulio karinės olimpinės žaidynės, o nuo 2010 metų jos rengiamos kas ketverius metus, likus metams iki vasaros olimpinių žaidynių.

Anksčiau esu rašęs, kad JTO Generalinio sekretoriaus Kofi Anano eks-patarėjas bakteriologiniams ir kariniams ginklams Igoris Nikulinas nurodė, kad koronavirusas – tai dirbtinis virusas, sukurtas JAV mokslininkų. Jis atkreipė dėmesį į faktą, kad koronavirusas turi ŽIV fragmentus, kurie negalėjo atsirasti natūraliai jo struktūroje. Žurnale Nature Medicine  2015 metais sakoma, kad amerikiečių mokslininkai Detriсk forte sukūrė dirbtinę šikšnosparnio koronaviruso modifikaciją su baltymu SHCO14. Tai – pakankamai žinomas baltymas glikoproteinas, bet yra 4 ŽIV intarpai, kurie leidžia jam prasiskverbti į žmogaus ląstelę.

2019 metų rugsėjo mėnesį Havajuose buvo infekuoti Japonijos piliečiai, kurie niekada nėra buvę Kinijoje. Po to Kinijos socialiniuose tinkluose pasirodė straipsnis, pasakojantis, kad penki „užsienio“ sportininkai, kitas personalas, buvę Uhano pasaulinėse kariškių žaidynėse 2019 metų spalio 18-27 dienomis, buvo hospitalizuoti dėl nežinomos infekcijos. Manoma, kad infekcija galėjo būti atvežta iš JAV. Į Uhano miestą atvykę JAV kariai galėjo apkrėsti tūkstančius vietos gyventojų, o kai kurie jų galėjo virusą atnešti į jūros produktų turgų. Tai paaiškina ir nesėkmingas „nulinio užsikrėtusiojo“ paieškas.

Gegužės 5 dieną JAV buvo nušautas 37-metų Pitsburgo universiteto tyrinėtojas dr.Bing Liu. Tai įvyko išvakarėse „svarbaus atradimo SARS-CoV-2 viruso ir ląstelių sąveikos mechanizmo srityje“.

Kažkam to nereikėjo!?

Nuorodos:





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą