2020-05-10

Neapolyje nelegalas iš Senegalo išprievartavo medicinos sesutę, dirbančią su COVID-19 ligoniais


Medicinos sesutė (48 metų) Neapolyje tapo seksualinės prievartos auka. Šį įvykį aprašė Italijos dienraštis La Repubblica.

Nukentėjusioji papasakojo, kas gegužės 3 dieną įvyko Milano centre, Corso Arnaldo Lucci stotelėje Metropark, kur pilna video kamerų. Grįždama namo po darbo, ir atvykusi metro traukiniu, ji laukė autobuso į Avelino. Reisų skaičius dėl karantino labai sumažintas, todėl autobuso jai teko laukti beveik valandą. Moteris autobuso laukė ant suolelio stotelėje.



Jos siaubas buvo toks didelis, nes prievartautojas ją smaugė


Nukentėjusioji pasakojo, kad „nebuvo nei vieno žmogaus“. „Staiga pasirodė didelis stiprus vyras.“ Tai buvo Senegalo pilietis, nelegaliai atvykęs į Italiją. „Jis perlipo per tvorą ir priėjo. Iš karto išsigandau, nes jis atrodė grėsmingai. Griebė mano ranką. Aš iš karto pamaniau apie apiplėšimą: tokiu būdu, kad išsigelbėti, aš atidaviau rankinę“. „Pasiimk viską, yra pinigai, - pasakiau aš. Jis atsisakė. Jis pasakė: man nereikalingi tavo pinigai, aš jų turiu. Po to ji mane griebė ir numetė ant žemės. Aš mačiau, kaip nulėkė mano mobilus telefonas, jis plėšė striukę nuo manęs. Aš supratau, kad man viskas baigta“. 

„Aš prisėdau ant žemės, kad apsiginti, bet jis mane pagriebė už nugaros. Visu savo svoriu jis užgulė mano nugarą, sukeldamas skausmą. Jis sakė, kad „tave užmušiu, jei rėksi“, - pasakojo moteris dienraščiui Repubblica. 

Sesutė buvo smaugiama. Tai tęsėsi maždaug 45 minutes. Į stotelę buvo atėjusi moteris, jai buvo keturiasdešimt metų. Ji viską matė. Tačiau parodė abejingumą.

Užpuolikas jai rėkė: „Leisk man daryti tai, ką noriu, arba aš tave užmušiu. Nejudėk ir nesipriešink“. „Jis nebuvo vyras, jis buvo žvėris, kuris keturiasdešimt penkias minutes buvo ant manęs“, - sakė ji.

Atvyko autobusas. „Vairuotojas pamatė, kas vyksta, ėmė rėkti. Trys kariškiai jį apsupo, tuo metu man pavyko atsikelti ir aš nėriau į autobusą“, - pasakojo užpultoji. Po to atvyko policija. Užpuolikas buvo suimtas.


Populiariausios Italijos partijos „Lyga“ lyderis, Senatorius Matteo Salvini Twitter parašė: „Nors vyriausybė planuoja didžiulę 600 000 nelegalių imigrantų amnestiją, tai nutinka Italijoje ... Gėda. Italai pirmiausia.“

Praėjusių metų gruodžio mėnesį Italijos vidaus reikalų ministerijos paskelbtoje ataskaitoje teigiama, kad beveik pusė išžaginimo atvejų Italijoje, 42 iš šimto, yra susiję su migrantais.

Nuorodos:





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą