„Taigi aš turiu gerą žinią
Lietuvai ir blogą žinią Lietuvos antisemitams: žydai grįžta!“,
– DELFI pareiškė R. Vanagaitė.
Vanagaitė pavėlavo, „antisemitus" „grįžtančiais žydais“ jau „spėjo išgąsdinti“ mūsų
prezidentė dar pernai, kai pranešė, kad „išimties kelių“
Lietuvos pasą žydai galės įgyti, nesvarbu kelintas jis bus: penktas ar dešimtas.
Konservatorių lyderis Gabrielius
Landsbergis tuomet paskaičiavo, kad tokių „išimčių“ gali
būti keli šimtai tūkstančių vien iš Pietų Afrikos respublikos.
Aš manau, kad tai teisingai, jei tauta
yra „išrinktoji“, tai ir išimtys turi būti „išrinktos“. Lietuviai nėra "išrinktieji", todėl iš jų galima atiminėti ir turimą Lietuvos pilietybę. Nekošeriniai!
Lietuva stengiasi, tokių „išimtinių“ Lietuvos pasų "išrinktiesiems" išdalinta jau keli tūkstančiai.
Dar prieš Vanagaitę „antisemitus
išgąsdino“ ir Vilniaus mero patarėjas iš Izraelio, ginkluotas
automatu, kuris tikriausiai skirtas semitams arabams šaudyti?
Išeitų, kad jis irgi "antisemitas"? Žydas-antisemitas, kas gali būti
baisiau „antisemitams“ Lietuvoje, kaip žydas „antisemitas?“
Pernai, per Hanuką, visus „antisemitus
išgąsdino“ ir pats Vilniaus meras, įsidarbinęs, matomai,
Habad-Liubavič sinagogoje zakristijonu ir degiojantis Hanukos
žvakidę kartu su Habad-Liubavič rabinu. Net „antisemito“ Vinco
Kudirkos paminklas kažkaip susigūžė, „išsigandęs“ ten šėlstančio ortodoksų habadnikų jaunimo.
O dabar apie Vanagaitės „gerą
žinią Lietuvai“
Kokia tai žinia, tegul kalba žydų
išminčiai:
2012 metų lapkričio 28 dieną
laikraštyje The Jarusalem Post Toros išminčių
Tarybos vadovas rabinas Ovadia Yosef (Youssef) pasakė,
kad vienintelis ne žydų tikslas yra
tarnauti žydams.
„Gojai gimsta tiktai tam, kad
tarnauti mums. Kitaip jiems nėra vietos pasaulyje – tik tarnauti
Izraelio tautai“, - pasakė jis.
O kaip dabar man tiems žydams reikės
tarnauti, kuriuos Vanagaitė, it Mozė, „atsiveda“, jei aš jau
pensininkas, nelabai darbingas? Tai gal Vanagaitė, su Zurofu poroje,
mane nugins į Panerius ir sušaudys. Kas ten ją žino? Jei jau ji
ranką prieš lietuvių tautos didvyrį Ramanauską-Vanagą pakėlė,
tai kas jai kažkoks nekošerinis A.Lebionka (Lebedzinskis), dar
ketvirčiu su kažkokiais iš Žlobino neaiškiais „baltarusiais“
sumaišytas ir su jo žmona Mackevičiūte, kurios žydiškumo tėra
senelis iš tėvo pusės. Patikrins mano „pasą“,
neapipjaustytas, ir marš į Panerius.
Na, tariau sau, jei meras išvien su
Habadu, tai reikia habadnikų šventraštį „Tanija“
pastudijuoti. Ką jie į Lietuvą atėję su manim „goju“ darys.
Pagal Chabado kanonus, Dievas sukūrė
pasaulį tik žydams. “Jo karalystė – tiktai Izraelio tauta”
(sk.41, psl. 241). Sielos žydų, kurių realiai priskaičiuojama
tiktai 600 tūkstančių (!), yra paties Dievo dalelės.
Pagal „Tanija“, egzistuoja dvi
sielų rūšys: Dieviškoji ir gyvūniškoji. Dieviškąją
sielą, neva, turi tik žydai. Žydai taip pat turi pirmos
kategorijos gyvūnišką sielą. Ji yra nematoma gyvenimo jėga,
esanti kraujyje ir palaiko kūno gyvastį. Ši siela kyla iš tam
tikro dvasinio šaltinio, vadinamo “klipat noga” (spindintys
nešvarumai), kuriame dalinai yra gėrio, ir kuri susijusi su gėrio
ir blogio pažinimo medžiu. Nuo jos gauna gyvenimo jėgą visi
košeriniai (leidžiami naudoti maistui) gyvūnai, o taip pat
augalai.
„Tačiau yra ir kita gyvūniška
siela, žemesniojo lygio, kurią turi tik ne žydai. “Bet
sielos ne žydų kyla iš kitų, visiškai nešvarių klipot,
kuriose visiškai nėra gėrio…”
Tanija – Dalis
1 (sk.1.) (autoriaus versijoje nuoroda į sk.2, psl.41)
Rabinas Schneur Zalmanas buvo
įsitikinęs, kad ne žydai neturi Dieviškosios sielos, ir, reiškia,
neturi dvasinio gyvenimo!
Jų sielos, jo tvirtinimu, kilusios iš
tam tikros nematerialios esybės, vadinamos “sitra achara” (kita
pusė), kurių vaidmuo yra identiškas velnio vaidmeniui arba blogio
dvasiai krikščioniškoje teologijoje. Ši triada, atstovauja klipą
stabmeldystės, klipą žmogžudystės ir klipą neištikimybės.
“Tačiau klipot skirstomos
į dvi pakopas, ir vienas iš jų yra aukščiau, o kita žemiau
pirmosios.
Apatinė pakopa – tai trys visiško
blogio ir nešvaros klipot, kuriose visiškai nėra gėrio …
Jų poveikį patiria ir iš jų kyla visų pasaulio tautų sielos ir
jų fizinis egzistavimas, sielos visų nešvarių ir draudžiamų
valgyti gyvūnų (ir jų fizinis egzistavimas), o taip pat egzistuoja
ir dvasia visų draudžiamų augalinių maisto rūšių, kaip
erelis, klaey gakerem ir pan. (graikinių riešutų
lukštai, išaižos, ir t.t.)“” (6 skyrius, 61 psl.).
Kartais į poveikius šių kenkėjiškų
klipot įsijungia ir žydų sielos, ir tada jos pradeda daryti piktą.
Tačiau rabinas Schneur-Zalmanas mano, kad tarp žydų ir ne žydų
blogio, yra didelis skirtumas. “Žydas pagal savo prigimtį
negali norėti draudžiamo” - tvirtina chabado rabinas,
tai yra žydas negali norėti melstis stabams, žudyti, plėšti ir
t.t. Jis gali tiktai siekti piktnaudžiauti leidžiamu (girtauti,
apsivalgyti ir t.t.).
Gojai, gi, pagal pačią savo prigimtį
trokšta draudžiamo. Jei žydas pažeidžia Torą, jis tai daro
dėl gojų kaltės, per kuriuos veikia per sitra achara, bet ne pats
savaime. Tokiu būdu, išeina: viskas, ką daro žydas, –
gėris, viskas, ką daro gojus, – blogis.
Juk žydo poelgiai visada sąlygoti
gerais kėslais, o poelgiai gojo – piktais! Būtent tai Chabado
rabinai įtaigoja sinagogose. “Nėra blogų žydų. Visi žydai
– geri”, – pareiškė Liubavičių Rebe bibliotekininkas,
rabinas Baruch Levin, komentuodamas žydų vaidmenį 1917 spalio
perversmo istorijoje.
Jo nuomone, žydai-bolševikai
vadovavosi gerais savo žydiškos sielos ketinimais. Juos, neva,
motyvavo socialinio teisingumo troškimas, be to ne vien tik žydų
tautai, bet visoms pasaulio tautoms. Jie tiesiog suklydo pasirinkdami
priemones.
Tačiau aukščiau aprašyta
pasaulio būklė, pagal “Tanija”, tęsis ne amžinai. “Sitra
achara”, – bjauru visagaliui, ko jis nekenčia “(psl. 127) t.y.
Dievas nekenčia pasaulio tautų, kaip ir visų nešvarių
gyvūnų, kuriuos palaiko klipot. Ateityje, kai ateis
Mašiachas (Mesijas) “Visi klipot sunaikinami prieš
Dievą, tarsi jų niekada ir nebuvo, kaip pasakyta:” Visos
tautos kaip niekas prieš Jį (Sk. 19, psl.117).
Tai štai broliai
lietuviai, „gyvuliai“ su „gyvuliškomis“ sielomis, jūs
galvojote, kad nacizmas sunaikintas, jūs giliai klydote. Ponia
Vanagaitė jums nurodys vietą tvarte, kur
gojams vieta.
Skaičiai
Nuo sunaikinimo okupacijos metu
lietuviai išgelbėjo 70 000 žydų. Nacisto A. Eichmano sąrašuose
nurodytas 134 000 pasmerktų žydų. Savo skunde Niurnbergo
tribunolui, žydų suvažiavimas Miunchene teikė 150 000 žydų
skaičių. Ir kasmet šis skaičius buvo didinamas iki šiandien
išaugusio 220 000. Net ir tokiu atveju lietuviai išgelbėjo 1/3
litvakų.
Nėra žinomas nei vienas lietuvis, kurį nuo mirties būtų išgelbėjęs žydas, rašė signatarė Rūta Gajauskaitė.
5. Vesdami tolygų bendradarbiavimą
tarp Lietuvos ir Izraelio teisėsaugos institucijų, Lietuvos
Genocido ir Rezistencijos tyrimo centro ir Vizentalio centro dėl
tikrųjų lietuvių ir žydų Genocido vykdytojų išaiškinimo, jų
patraukimo atsakomybėn."
Signatarės nuomone, "mes privalome ginti savo tautos
ir Lietuvos garbę:
1. Aiškindami pasauliui tikrąją
Lietuvos valstybės istoriją;
2. Demaskuodami istorijos
falsifikatorius bei jų tikslus;
3. Smerkdami piktybiškai kenkiančius
lietuvių tautai ir valstybei bei pažeidžiančius nekaltumo
prezumpciją;
4. Reikalaudami iš Lietuvos žydų
bendruomenės bent lojalumo Lietuvai, jeigu jos nariai nesupranta,
kiek gero lietuvių tauta jiems padarė ir nesusipranta būti bent
dėkingais už 600 metų gyvenimo, kūrybos ir klestėjimo mūsų
žemėje, už lietuvių tautos atjauta žydams, suteiktą prieglobstį
ir gelbėjimą;
Visas Rūtos Gajauskaitės straipsnis "Ar už šią nuomonę buvo nužudyta Rūta Gajauskaitė?"
Nuorodos:
http://antimatrix.org/Convert/Books/Chabad/Tanya/Secret_of_Tanya/Secret_of_Tanya.html
http://lebionka.blogspot.lt/2017/02/holokaustas-tarp-tiesos-ir-netiesos.html
https://douktris.wordpress.com/2015/03/11/ar-uz-sia-nuomone-buvo-nuzudyta-ruta-gajauskaite/
http://lebionka.blogspot.lt/2017/02/holokaustas-tarp-tiesos-ir-netiesos.html
https://douktris.wordpress.com/2015/03/11/ar-uz-sia-nuomone-buvo-nuzudyta-ruta-gajauskaite/
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą