2019-02-25

Ką bendro turi tolerancija ir homoseksualizmas su rinkimais?


Per įvairius globalistinius ir užsienio kapitalo portalus plačiai ištransliuota žinia, kad į Vilniaus savivaldybę kandidatuoja juodaodė „pabėgėlė“ iš Etiopijos. Tai, neva, yra „testas rinkėjų tolerancijai“. Aš manau, kad tai ne testas tolerancijai, o elementarus rasizmas, kai pabrėžiami ne protiniai ar profesiniai žmogaus sugebėjimai, o rasiniai skirtumai, priklausymas "pabėgėliams".

Moteris iš Etiopijos save vadina „pabėgėle“



Nuo ko bėgo ši moteris iš gimtųjų namų, kad dabar kuo ramiausiai vyksta į savo gimtinę ir čia prekiauja? O kaip su saugumu? Juk pabėgėlis yra žmogus, kurio gyvybei ar sveikatai grėsė pavojus. O jei žmogui jo gimtinėje negresia pavojus, tai koks jis „pabėgėlis“? Jis – melagis ir apgavikas!

To negana, ši pseudopabėgėlė mums aiškina, kad mes turėjome prezidentą pabėgėlį Valdą Adamkų.

Aš siūlau šiai poniai vykti atgal į gimtinę ir ten tapti prezidente, tuomet ji galės lygintis su Valdu Adamkumi.

O gal didelis šios juodaodės moters pliusas yra tai, kad ji baigė mokslus Lietuvoje, o mes, mokesčių mokėtojai, mokėjome už visa tai? Mokėjome ne tik už savo vaikų mokslą daugybę tūkstančių, bet ir už šią moterį, kuri melavo, kad yra „pabėgėlė“. Gal tai „tolerancijos“ išraiška? Aš manau, kad tai idiotizmo išraiška.

Kas liečia rinkimus, tai aš nemanau, kad man gali atstovauti "pabėgėlis", o juo labiau homoseksualistas. Homoseksualizmas yra gydomas, iš jo negimsta vaikai, aš kategoriškai prieš homoseksualizmo propagandą, nes tai griauna šeimą, naikina mano Tėvynės ateitį.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą