2019-02-10

Mano tolimas giminaitis Lukas Bartaška ir nuo proto nutolusi Eurovizijos atrankos komisija


Eurovizijos konkurso pirmojo atrankos pusfinalio dalyvis Lukas Bartaška – mano antros eilė pusbrolio vaikas, toks ant tolimo geneologijos medžio kybantis obuolys, bet gerai nunokęs, ne gėda dėl tokio giminaičio. Dar daugiau, viskas su juo buvo tvarkoje: su jo balsu, balso tembru, su klausa, su jo kūriniu, sudėtingo instrumento (lūpinės armonikėlės) valdymu. Netvarkoje buvo su kitu konkurso atributu: su vertinimo komisija. Visiškai nereikalingu, mano nuomone, LTV surengto atrankos konkurso atributu.

Manau, kad panašiose atrankos komisijose turėtų dalyvauti adekvatūs ir nešališki žmonės, ir dalyvius vertinti adekvačiai. Negali būti atrankos kriterijumi dalyvių idiotizmas, nesugebėjimas intonuoti, balso neturėjimas. Bet taip vakar, vasario 9 dieną, įvyko.

Du su protu nedraugaujantys vaikinai, mosuojantys Kroatijos vėliavėlėmis ir propaguojantys homoseksualizmą, buvo šios nuo proto nutolusios komisijos pakelti į lentelės patį viršų, „už originalumą, žiūrovų šokiravimą“, o dalyviai, kurie pristatė ir profesionaliai atliko savo kūrinius, buvo „profesionalų“ komisijos nustumti į lentelės pabaigą.



Žiūrovai, kaip visada, balsavo objektyviai. Štai šito objektyvumo ir nereikia Eurovizijai. Juk esant daugelį metų buvusioms taisyklėms, kai nebuvo komisijų, o žiūrovai lemdavo Eurovizijos nugalėtoją, sunku įsivaizduoti tarp nugalėtojų Končitą Vurst, ar pernai nugalėtoja paskirtą ponią iš Izraelio.

Eurovizijos konkursas – tik tolimas atspindys pačios Europos Sąjungos, kurioje visos valdymo struktūros yra antidemokratinės ir su sveiku protu neturinčios nieko bendro. Kodėl aš tai teigiu? Aš turiu akis ir nuolatos matau girtą imbicilą Europos komisijos pirmininką Žaną Klodą Junkerį, ir man nuo šio vaizdo darosi negera.

Visų mūsų laimei, Monika Marija, vakarykštė nugalėtoja, buvo visa galva aukštesnė už kitus dalyvius ir galvų neturinčią komisiją, kitaip turėtume du „originalius ir šokiruojančius“, bet be balsų ir neintonuojančius balvonus, kuriuos taip įsimylėjo komisiją.

Ant tolimos mano geneologijos medžio šakelės kabo Lukas Bartašką, bet obuolys jis prinokęs, galiu juo didžiuotis. Ir žiūrovai jam trečią vietą skyrė pelnytai.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą