2019-03-22

Kodėl „Durnių laivu“ neplaukiu kartu su Kazimieru Juraičiu ir Stanislovu Tomu?


„Durnių laivai“ gali būti įvairaus dydžio, gali būti ir visai nedideli, viso labo barža, į kurią sutelpa vos keli „durniai“ ir jų „rinkimų štabai“. Tai metafora, bet barža ir rinkimų štabas – visai realūs, per Vilnių tekančioje Neries upėje plūduriuojantys.

Su Kazimieru Juraičiu, pretendentu į Lietuvos prezidento postą, esu pažįstamas nuo 2015 metų vasaros. Bendradarbiavau portale „Šauksmas“. Po jo vojažo į Rusijos ambasadą, parašiau jam laiške, kad esu susirūpinęs dėl jo sveikatos. Visiškai pribloškė jo vizitas į Klaipėdą, pas Lietuvos partizanų juodintojus.

Nesutarimų buvo dar „Šauksmo“ laikais, kuomet Juraitis šiame portale ėmė reklamuoti kanapes. Parašiau antikanapinį straipsnelį „Patarimas kanapių augintojui: „Magiški grybai psilocybai ir kaktusai pajotliaigražiai papildytų kanapių ūkį.“

Ėmęs kandidatuoti į prezidento postą Kazimieras viešai pasisakė už prostitucijos ir kanapių legalizavimą. Kanapės – nuodas, pražūtis mūsų tautai. Vienuolikoje ES miestų atlikti tyrimai parodė, kad kanapių vartojimas 3-5 kartus padidina psichozių dažnį. Aš vakar parašiau: „Patyriau tikrą šoką išgirdęs savo buvusį bendražygį Kazimierą Juraitį, kandidatą į Lietuvos respublikos prezidento postą, kalbant apie kanapių legalizavimą. Mano išvada buvo vienareikšmė: jei 7 vaikų tėvas kalba apie kanapių legalizavimą, reiškia, kad jam nuvažiavo „stogas“.“



Gerokai anksčiau nuo Kazimiero Juraičio atsiribojo signataras Rolandas Paulauskas. Simptomatiška!

Pardaviau „dalį Lietuvos žemės“ sako Kazimieras Juraitis video. Nepasiginčysi, gryna tiesa!


Durnių laivo“ kapitonas Stanislovas Tomas

Mano ir kitų pensininkų pinigus, skirtus mūsų teisių gynimui, S.Tomas panaudojo ne pagal paskirtų – savo rinkiminės kompanijos finansavimui į EP. Aš esu apgautas, todėl kreipiausi į LR Generalinį prokurorą. Manau, kad sukčius negali būti deleguotas į Europos parlamentą.

Pastarųjų savaičių S.Tomo veikla buvo gryniausia destrukcija, kuri pasireiškė totaliu Lietuvos politikų juodinimu, tautiniu skaldymu, savo asmens ligotu aukštinimu. Aš rašiau:

Beprotystės apogėjumi, vis tiktai, reikia laikyti šio Maskvos metro „profesoriaus“ kovo 18 dienos pasisakymą Youtube apie genderizmo ideologiją. Jo nuomone, žmogaus lytį apsprendžia penio ar vaginos turėjimas! Ne žmogaus X ir Y chromosomos, ne jose užkoduota informacija, o būtent šie du lytiniai organai! Suprantama, kad net vidurinę mokyklą baigęs sveikas žmogus nekalbėtų tokių kvailysčių. Ką jau profesorius!"


Vyrus reikia supriešinti su moterimis, vaikus su tėvais, juodus su baltais, ligotus su sveikais, dirbančius su pensininkais, jaunus su senais, aukštaičius su žemaičiais... bet kaip, kad tik supriešinti, tuomet besipjaunančius tarpusavyje, kovojančius tarpusavyje, bus lengviau suvaryti į vieną didelį globalizmo tvartą, lengviau kirpti jų vilną, melžti, pjauti.


Kad to nemato ir nesupranta darbų ir šeimos rūpesčių prispausti eiliniai piliečiai – jokia naujiena, tam jie ir prispausti prie žemės, kad nieko nematytų, nieko negalvotų, nieko aplink nesuprastų.

O jeigu žmogus ryžtasi kandidatuoti į aukštą postą, atstovauti valstybei, tūkstančiams piliečių? Manau, jis turi turėti atsakomybę, suprasti, kam naudingas skaldymas, kam naudingos mūsų tarpusavio pjautynės.“

Štai toks mano trumpas atsakymas į man užduodamą klausimą, kodėl aš nepalaikau Stanislovo Tomo ir Kazimiero Juraičio.

Nuorodos:








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą