2017-02-15

Naidželo Faradžo (Nigel Farage) pasisakymas Europos Parlamente vasario 14 dieną: Europos Sąjunga dabartinėje formoje neturi jokios ateities


Naidželas Faradžas perspėjo Europos Parlamentą dėl siekio „daugiau Europos“, kai piliečiai beveik kiekvienoje šalyje to nenori. 


Faradžas pasakė:

Aš čia jaučiuosi, kad aš dalyvauju rytiniame religinės sektos susirinkime. Tarytum jus pilnai aplenktų 2016 metų globali revoliucija, Didžiosios Britanijos išėjimas iš ES, Trampas, Italijos atsisakymas nuo referendumo.

Jūs negalite susitaikyti su tuo, kad suklupsite visoje Europoje per šiuos 2017 metų rinkimus. Dauguma piliečių šiuo metu pripažįsta, kad centralizuoto valdymo forma dabartiniu metu neveikia. … Tai iš esmės principinis klausimas: ponas (…?) šį rytą pasakė, kad žmonės nori daugiau Europos.

Netiesa. Žmonės nori mažiau Europos. Mes matome tai vėl ir vėl, kad žmonės turi referendumą ir jie atmeta dalyvavimą ES. Bet kažkas žymiai svarbesnio vyksta... Be abejonės, daugelis iš jūsų, tikriausiai, nepaiso savo rinkėjų balsų, dėl to ką aš ruošiuosi pasakyti, nes tik praėjusią savaitę, Chatham House, autoritetinga grupė, paskelbė didelės apimties tyrimą iš 10 Europos valstybių, kad tik 20% žmonių nori kad toliau vyktų imigracija iš musulmonų šalių. Tiktai 20%.... Kas reiškia, kad mūsų rinkėjai šiuo klausimu turi griežtesnę poziciją, negu Donaldas Trampas, arba aš, arba bet kuris sėdintis šiame parlamente. Aš tiesiog negaliu patikėti, kad jūs akli tam, kad ponia Merkel dabar padarė apsisukimą ir nori išsiųsti žmones atgal. Net misteris Šulcas galvoja, kad tai gera idėja.

Ir iš tikrųjų, Europos Sąjunga neturi jokios ateities dabartinėje formoje. Ir aš įtariu, kad jūs esate tokiame dideliame šoke 2017 metais po 2016 metų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą