2019-06-15

Tai ne „Konservatorių balsas“, o užsitęsusios proto sutemos


Už smurtą prieš pareigūną ir atvykusį jį gelbėti nuo alkoholinės psichozės daktarą teistas Kazimieras Juraitis, pasižymėjęs dar tuo, kad vandalui Stanislovui Tomui padėjo daužyti generolo Vėtros paminklinę lentą, vakar anonsavo (žiūr.video) , kad  kas savaitę kartu su "Laisvu laikraščiu" nuo šiol bus platinamas ir "Konservatorių Balsas", kuriamas laisvų ir nepriklausomų konservatyvios minties internetinių informacijos platintojų pastangomis: Vaido Lekstučio (BukimeVieningi.lt), Audriaus Nako (ekspertai.eu), Lauryno Ragelskio (LDiena.lt) ir kandidato į p-Rezidentus Kazimiero Juraičio.




Labai nustebau, kad tarp šio leidinio autorių figūruoja ir mano pavardė. Portale Ldiena.lt rašoma: „Pirmajam numeriui įvadą parašė Laurynas Ragelskis. Apie pagrindinį Lietuvių ir Žemaičių tautų naikinimo įrankį - alkoholį papasakojo Vaidas Lekstutis. Konservatyvios minties laikraščio būtinybę Lietuvai argumentavo Kazimieras Juraitis. Dr. Algimantas Lebionka pristatė vis dar p-Rezidentės Dalios Grybauskaitės atsisveikinamąjį pirstelėjimą. Ir pagrindinė numerio vinis - Audriaus Nako iš užmiršties prikelta Lietuvos patriotinės minties švyturio Jono Noreikos (Vanago) knyga "Pakelk galvą, lietuvi!!!", su kurios ištrauka galės susipažinti kiekvienas Lietuvos konservatorius.“

Aš nesu davęs sutikimo savo straipsnius spausdinti šiame leidinyje, jie yra panaudoti neteisėtai, be mano žinios.

Man tiesiog nesuprantama, ką bendro su konservatyvizmu turi Audrius Nakas, prieš kelis mėnesius pasisakęs, kad yra genderizmo ideologijos pasekėjas!



Man nesuprantamas žemaičių „tautos“ išradėjo ir lietuvių tautos skaldytojo Vaido Lekstučio „konervatyvizmas“. Aš šį žmogų vertinu kaip kenkėją ir Lietuvos valstybės skaldytoją sorošininką-globalistą, bendramintį su buvusiais rusų ir lenkų okupantais, mūsų valstybės skaldytojais.

Man nepriimtina ir Lauryno Ragelskio portalo Ldiena.lt pozicija, kuriame nuolatos spausdinami straipsniai, žeminantys lietuvių tautos didvyrius partizanus.

Aš noriu pareikšti, kad nepalaikau aukščiau minėtų leidėjų, draudžiu jiems perspausdinti savo straipsnius. Aš manau, kad jų pretenzijos atstovauti Lietuvoje konservatyvizmo ideologijai yra nonsensas, užsitęsusios jų „proto sutemos“.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą