Pilietis Darius
Indrišionis, LRT portale paskelbęs
straipsnį, pavadintą „Uždrauskime Palangą. Įstatymu“
pasirašo esąs istoriku. Gerai, kad pasirašo, bet galėjo ir
nepasirašinėti. Fizikų ar chemikų juk nebūna tokių kvailų, o
istorikų... Juk didžiausias Lietuvos istorikas yra chemijos
daktaras Liudas Mažylis, vienintelis per tris nepriklausomos
Lietuvos dešimtmečius sugebėjęs nuvykti į Vokietijos archyvus ir
čia surasti Vasario 16 nepriklausomybės aktą. O juk galėjo
irstitis už mokesčių mokėtojų pinigus laiveliu
geroje kompanijoje ir malti š.!
Pakanka kelių sakinių,
kad suprasti Indrišionio neprofesionalumo
ir visiško bukumo lygį. Jis rašo:
„Kodėl reikėtų uždrausti Palangą? Ogi todėl, kad pasikapstę šio miesto istorijoje neabejotinai rastumėme kokį nors didžiai atmintiną praeities momentą. Tokį atmintiną, kad beliktų tik nuleisti galvą ir pripažinti: taip, ligšiolinis mūsų vasarų poilsis Palangoje galimai niekino ir žemino šią didžią istoriją. Todėl uždrauskime Palangą. Įstatymu.“
Aš toliau necituosiu
„istoriko” Indrišionio,
nes tai būtų per didelė garbė jam, per didelė garbė
šiukšliadėže tapusiai LRT, stojus prie
generalinio direktoriaus vairo užkietėjusiai
sorošininkei Monikai
Garbačiauskaitei
Budrienei.
Ar
sveiko proto žmogus galėtų lyginti valstybės sostinės
reprezentacijos aikštę su kurorto pliažu? Tai juk jau ne istorija,
o psichiatrija.
Gali
būti, kad Lietuvoje yra tokių aukštųjų mokyklų, kuriose
ruošiami tokio lygio „istorikai“. Gali būti, tik šitos
aukštosios mokyklos profesūrai turėtų būti didelė gėda už
tokius savo mokinius.
Aš tikiu, kad ne
chemikas Liudas Mažylis jį ruošė, o koks
būriuotojas-keliauninkas, sugebantis gaudyti politinių vėjų
kryptį. Tačiau perskaičius tokią rašliavą, pamačius seimo
narės Aušrinės Armonaitės vadeliojamas mokines, nešančias
didelius juodus penius ir JAV bandito nuotrauką, ANTIFA teroristų
vėliavas, darosi neramu. Ar visa šita išprotėjusi publika, kaip
kažkada prie sovietų, neims griauti skulptūrų nuo Katedros,
neįrengs ten traktorių remonto stoties, ar sandėlio, nesusprogdins
Trijų kryžių? Kuo anas sovietinis vandalizmas skiriasi nuo
šimašių-armonaičių vandalizmo? Niekuo!
O tokių
„istorikų“ anuomet irgi buvo į
valias. Ko jau ko, o svoločių ir kvailių
mano Lietuvėlėje niekada nestigo. Būti kvailiu neuždrausi!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą