2020-07-28

Andrea Bocelli kviečia priešintis neproporcingam atsakui į koronavirusą



Pasaulinio garso italų tenoras Andrea Bocelli liepos 27 dieną kalbėjo Italijos Senate ir pasmerkė perdėtą ir neproporcingą reakciją į koronaviruso „pandemiją“. Dainininkas buvo pakviestas papasakoti apie savo ligos ir pasveikimo nuo Covid-19 patirtį į konferenciją, pavadintą „Covid-19 Italijoje: informacija, mokslas ir teisės“. Ją organizavo senatoriai Armando Siri and Vittorio Sgarbi.

Bočelli pasakė: „Nuo to momento, kai mes izoliavomės, aš užjaučiau tuos, kurie buvo privesti priimti tokius svarbius sprendimus tokiu jautriu metu, bet aš pamačiau, kad viskas buvo ne taip, kaip jie sakė“. Jo žodžiais jam kilo „tam tikros abejonės taip vadinamos „pandemijos“ rimtumu“.

„Pirmieji mane užsipuolė mano vaikai, kurie man pasakė: „Tėve, užsiimk Toska ir Madam Baterflai ir palik virusus, apie kuriuos tu nieko nežinai. Tačiau laikui bėgant aš supratau, kad žinau daugybę žmonių, bet, ačiū Dievui, nežinojau nei vieno žmogaus, kuris netgi patektų į reanimaciją, ir man kilo klausimas dėl mūsų radikalios reakcijos.



Atsiribodamas nuo politinių partijų, aš noriu pasakyti, kad atėjo momentas, kada aš pasijutau pažemintas ir įžeistas tuo, kad iš manęs buvo atimta laisvė išeiti iš namų, nežiūrint į tai, kad aš nepadariau jokio nusikaltimo. Ir aš turiu viešai prisipažinti, ir aš darau tai čia, kad kai kuriais atvejais aš savanoriškai pažeidinėjau šitą draudimą, nes man atrodė neteisingu ir nesveiku likti namuose. Aš pažeidžiau apribojimus, nes esu tam tikro amžiaus, ir man reikia saulės ir vitamino D.

Aš manau, kad svarbu pabrėžti reikšmę klausimo dėl mūsų mokyklų ir mūsų vaikų. Aš turiu 8 metų dukterį ir aš negaliu įsivaizduoti, kad šie vaikai susitinka mokykloje, padalinti organinio stiklo barjerais ir pasislėpę už kaukių.

Aš negaliu suprasti, kaip su tokiu neįtikėtinu greičiu mes nusprendėme uždaryti mūsų mokyklas ir su tokiu pačiu greičiu mes vėl atidarėme diskotekas, kur vaikai eina ne tam, kad suformuoti savo smegenis, o kad jas veltui naudoti.

Garsusis tenoras baigdamas savo kalbą „širdingai pakvietė atsisakyti laikytis šios taisyklės“, pradėti plačią diskusiją visuomenėje, o taip pat suformuoti vieningą frontą, „nes šį mūšį galima nugalėti tiktai suformavus vieningą frontą protingų žmonių, kurie žino, kaip žvelgti už savo asmeninių interesų ribų.

Aš skambinau Renci, Salvini (atsisakė dėvėti kaukę net Senatui pareikalavus, A.L.), Berluskoni, kad pamėginti ištiesti ranką ir susivienyti į sveiko proto koaliciją. Aš tikiuosi, kad tokiu būdu mes visi pajėgsime išeiti iš šios siaubingos padėties.“



Šaltiniai:






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą