2019-05-18

Matteo Salvini: „Aš pavargau savo užpakalyje laikyti armiją mėšlo“



Italijos vicepremjeras Matteo Salvini laivo Sea Watch 3 įgulai, kuri veža iš Libijos pakrantės 65 nelegalius imigrantus patarė „nesiartinti prie Italijos teritorinių vandenų.“

„Aš tik ką pasirašiau įsakymą dėl draudimo jiems artintis prie teritorinių vandenų. Mūsų uostai uždaryti ir lieka uždaryti migrantų gelbėjimo laivams“, - parašė Salvini Twitter.

Sea Watch 3 plaukia Lampedūzos kryptimi. Vidaus reikalų ministras Matteo Salvini pasakė: „Aš pavargau laikyti armiją mėšlo užpakalyje, kurie ateina čia, kad prekiauti narkotikais, vogti, prievartauti, prievartauti.“ Jo žodžiais, jis paliktas „vienas prieš vieną“ su atėjūnais.

Vyriausybės posėdis numatomas pirmadienį vakare. Prieš Salvini direktyvą „Saugumas bis“ pasisako 5- žvaigždžių partija. Tačiau Salvini nesiruošia trauktis ir reikalauja NVO suduoti „kietą smūgį“, - rašoma Il Giornale.



„Mineo, kada aš atvykau, buvo stambiausias imigrantų centras Europoje, turintis 3.000 gyventojų. Šiandien jų mažiau 300. Tikslas - nulinis lygis“, - pasakė Salvini.

Salvini yra grasinama susidoroti, jis nuolatos skundžiamas prokuratūrai. Jis paprašė teisėjus palikti jį ramybėje, kad jis galėtų „išvalyti šalį.“

Sea Watch prašė saugaus uosto Maltoje, bet gavo kategorišką „ne“.

Salvini pasakė: „Jeigu jūs rūpinatės žmonių gyvybe, kur jūs plaukiate? Plaukite į artimiausią uostą, plaukite į Maltą arba į Libiją, tai kur jūs plaukiate yra dvigubai toliau. Tai požymis to, kad norima vykti į Italiją. Čia jūs gausite baudą, mes konfiskuosime laivą, nes jūs ne gelbėtojai, bet potencialūs žudikai, kontrabandistų ir prekiautojų žmonėmis bendrininkai, kurie pasmerkia rizikai moterų ir vaikų gyvybes. Aš pavargau“.

„Uostus? Jūs tikitės man įsakinėti“, - Salvini paklausė premjero Giuseppe Conte.

Salvini pasakė: „Nei vienas ministras, nei premjeras man nenurodinės, kad į Italiją atvyktų laivai.“

Šie griežti žodžiai, rašoma Il Giornale, sukelia įtampą vyriausybėje likus kelioms dienoms iki Europos Parlamento rinkimų.

Nuorodos:





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą