2019-05-25

Vakar Daukanto aikštėje debatus laimėjo Sorošas ir jo Atvira visuomenė



Vakar aš neišgirdau Daukanto aikštėje žodžių apie lietuvių tautą, jos ateitį, kalbos išsaugojimą, tautų Europą. Šių žodžių Sorošo leksikone nėra, jų vakar ir nebuvo. O ar galima buvo tikėtis ko kito iš šių pretendentų į prezidento postą?

Aš pavargau nuo savaitę besitęsiančių rinkimų „paštu“, nuo agitacijos rinkimų metu, kuri, kažkodėl, nėra draudžiama. Reikia pripažinti, rinkimų šou LRT suorganizuotas gerai, tik gaila, kad parinkti klausimai pretendentams į prezidento postą neapėmė esminių Lietuvai problemos – tautos išlikimo, kalbos, šeimos išsaugojimo, „pabėgėlių“. Užtai bent du klausimai buvo skirti LGBT, bei tam, kaip mes permanentiškai atgailausime prieš žydus.



Po šio spektaklio ėjau miegoti ramus. Globalistė Dalia Grybauskaitė sekmadienį bus perrinkta dar dešimčiai metų. Tai kas, kad pavardė bus kita, galėtų būti pavardė kad ir Junkeris, ar Verhofstadt. Jie irgi vaikšto prisisegę LGBT ženklelius, o Rytų Europos gyventojus, ir mane kartu su jais, vadina „populistais, kvailais nacionalistais, įsimylėjusiais į savo šalis ir nemylinčius kitų“.

Tai ko aš laukiu iš grybauskaitė 2 versijos? Aš laukiu „pabėgėlių“, kurių atžvilgiu aš būsiu „pozityviai diskriminuojamas“, gaudamas 2,5 karto mažesnę pensiją, nei jiems skiriama parama, aš laukiu sprogimų pėsčiųjų zonoje, kaip vakar įvyko multikultūriniame Lione, kuomet buvo sužeista 13 žmonių, aš laukiu lietuviškos šeimos tolimesnio griovimo, LGBT paradų, kiekvieną dieną visais MIP kanalais transliuojamų virkavimų dėl holokausto aukų ir žydų turto restitucijos. Juk tam 3D printeriu ir pagaminta grybauskaitė 2 versija, kad mes toliau mirktume korupcijos, užsienio bankų savivalės ir marionetinės valdžios užraugtame liūne, raminami pasakų, kad lietuvių tauta vedama į šviesų ir sotų rytojų, bet ne į skerdyklą.

Šiandien prabudęs pagalvojau, kad vakar, tarytum, sugrįžau 50 metų atgal į sovietinę praeitį: kaip viskas buvo sušukuota ir nuglaistyta, kaip visa tai buvo paversta į beprasmį spektaklį, kai iš anksto žinoma, kad laimės „afro-europinės liaudies ir žydrųjų globalistų partija“, o visam tam paradui toliau vadovaus Siono išminčiai.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą