2019-05-26

Rabinui Abraomui Šmulevičiui: čia jūsų mintys dėl Notre Dame padegimo, o „Community Standards“ pažeidimą FB pripaišė man





Taigi, šiandien atsidaręs FB išvydau pranešimą: You can't post, comment or use Messenger for 30 days. This is because you previously posted something that didn't follow our Community Standards. This post goes against our standards on hate speech, so no one else can see it.“

Visa tai dėl šių metų balandžio mėn. 19 d. mano bloge ir FB paskelbto straipsnio „Rabinas Abraomas Šmulevičius: Paryžiaus katedrą padegė, o Europoje neišvengiamas karas su musulmonais“.


Aš manau, kad įvyko klaida. Aš tik perpasakojau gerb. rabino Abraomo Šmulevičiaus mintis. Galvojau, kad cituodamas rabiną tikrai nepažeisiu FB standartų.

Buvau įsitikinęs, kad ir žydui Markui Cukerbergui yra artimos rabinų kalbos. Juk negali rabinas, kuris gyvena pagal Toros ir Talmudo standartus, pažeisti analogiškų FB standartų.

Suprantu, kad klaidos įmanomos. Štai kaip nutiko Chaimui:

Vienoje gatvės pusėje gyveno pamaldus Chaimas, o kitoje – Sara, į kurią įsimylėjo Chaimas. Jis nusipirko degtinės butelį, saldainių, gėlių ir išėjo pirštis. Tik žengęs į gatvę jis buvo suvažinėtas automobilio. Pateko Chaimas dangun, priėjo prie Dievo ir sako: „Čia aš Chaimas, laikausi visų Toros ir Talmudo priesakų, kodėl Mane suvažinėjai? - Atleisk Chaimai, aš suklydau, - atsakė Chaimui Dievas.

Aš esu įsitikinęs, kad ir FB suklydo, norėjo kokį Jonaitį ar Petraitį nubausti, o nubaudė Lebionką, kuris yra nekaltas avinėlis, klausantis išmintingų rabino minčių, jas perpasakojantis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą