2017-10-30

Laiškas Seimo nariui Laurynui Kasčiūnui


Gerbiamas Laurynai,

Šiandien perskaičiau Delfi pranešimą, kad Jūs kreipėtės į socialinės apsaugos ir darbo ministrą Liną Kukuraitį dėl Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos siūlymų sudaryti sąlygas prieglobsčio gavėjams (imigrantams) gauti gyvenamųjų patalpų nuomos mokesčio dalies kompensaciją.

https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/siuloma-perziureti-siulymus-del-papildomu-socialiniu-ismoku-prieglobscio-gavejams.d?id=76200673

Esu dėkingas už Jūsų pastangas ir noriu informuoti, kad ir mano kuklių pastangų vektorius, siekiant lietuvių ir „pabėgėlių“ (su kurių vežimu į Lietuvą aš kategoriškai nesutinku) socialinės lygybės, sutampa su Jūsiškiu.

Štai ką aš nuveikiau šiuo klausimu:

LR piliečio prašymas: Lietuvos Respublikos prezidentei Daliai Grybauskaitei

Paskelbiau peticiją „Už lygias Lietuvos piliečių teises su pabėgėliais“.

Už lygias teises su „pabėgėliais“: mano skundas iš Lietuvos Respublikos Seimo Kontrolieriaus įstaigos iškeliavo į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministeriją.

Sąrašas publikacijų dėl lietuvių diskriminacijos:


Paskelbtas You Tube video: https://youtu.be/QL8bZXY0Cxc

Kelis žodžius šiuo klausimu pavyko pasakyti Rūtos Janutienės laidoje „Nuoga tiesa“ š.m. spalio 16 d.

Aš esu pensininkas (66m.), buvęs Sąjūdžio steigiamojo suvažiavimo delegatas, biomedicinos daktaras, nepriklausau jokiai partijai.

Esu pasirengęs paremti Jūsų pastangas.

Pagarbiai,
Algimantas Lebionka

Laiškas išsiųstas spalio 30d 18:17




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą