2017-06-17

Vytis turi būti vaivorykštės spalvų ir su menora rankoje. Guliveris Lietuvoje


Guliveris Lietuvoje. Ką Anglijos karalienei apie Lietuvą parašytų Guliveris? Kaip turi atrodyti Vytis, kad ją vaivorykštiniai leistų statyti?

Didelė audra Baltijos jūroje mane išmetė į krantą ties Palanga ir atsigaivaliojęs štai ką ten pamačiau:


Tai labai brangus (tiesiogine prasme) pajūris lietuviams. Už tūkstančio kilometrų nuo namų, Turkijoje ir Bulgarijoje, jie randa pigesnius pajūrius. Nykštukus lietuvius vežtų ilsėtis dar toliau, į dar pigesnius pajūrius, pavyzdžiui į Eritrėją, kur puikūs pliažai, bet to nedaro, idant jie nepamatytų, kad jiems vežami tos šalies gyventojai nėra jokie „pabėgėliai“, o yra elementarūs veltėdžiai.

Šią šalį valdo dvi nykštukų partijos: „vaivorykštiniai“ ir „trispalviai“. Didelė dalis trispalvių ten irgi yra „vaivorykštiniai“, tiesiog kol kas slepiasi už šių nykštukų valstybės trijų spalvų.



Visi „vaivorykštiniai“ labai neapkenčia šios valstybės, rengia paradus, nes jiems ten neleidžiama tuoktis nei su naminiais gyvuliais, nei su namų augintiniais katinais ir šunimis, net neleidžiama sueičiai ir vaikų gimdymui panaudoti tam nepritaikytus žmogaus organus.

„Vaivorykštinius“ labai sujaudino trispalvių noras statyti paminklą senajam valstybės simboliui Vyčiui. Jiems nepatiko, kad žirgas ir raitelis yra balti, o ne vaivorykštiniai, o ant raitelio skydo pavaizduotas ne skriestuvas, neužmirštuolė, kiti masonų simboliai, ne šešiakampė Dovydo žvaigždė, kaip nešioja Lietuvos kariškiai, o kažkoks kryžius su dviem skersiniais.


Yra trūkumų ir to raitelio garderobe, nes jis, „vaivorykštinių“ iš Vilniaus tarybos manymu, tarp jų ir vieno Jūsų Didenybės pavaldinio nuomone, turėtų dėvėti moteriškas pėdkelnes.

Galimas ir kitas variantas, Vytis turi būti apsisiautusi su talitu, ant galvos dėvėti jarmulkę, o jai ant krūtinės turi kaboti automatas, kaip pas Vilniaus mero patarėją.



Pageidautina, kad rankoje raitelis turėtų ne archaišką kardą, o didelę menorą, kurią Vilniaus meras per Hanuką galėtų uždegti.

Įnešus šiuos mažus pataisymus, neturėtų būti „vaivorykštinių“ prieštaravimų.

Kaip sako patarlė: „žino šimašiai, kieno mėsa ėda“.



Mano ankstesni straipsniai Vyčio tema:


P.S.

Satyrą parašyti mane paskatino kunigo Roverto Grigo „Laiškas Lietuvos vyskupams dėl Vyčio paminklo“.

http://www.propatria.lt/2017/06/robertas-grigas-laiskas-lietuvos.html

Kodėl tyli vyskupai? O aš apie tai jau rašiau. Jie tyli, nes jiems globalistai paskyrė „vaivorykštinį“ popiežių, kuris Kristų lygino su velniu.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą