Labai
keista, kad žydas Džordžas Sorošas (Švarcas), besirūpinantis
Europos tautų „gerove“ ir tuo tikslu joms brukantis „atviros
visuomenės“, „atvirų sienų politiką“, finansuojantis ES
ardančias ir migrantus vežančias nevyriausybines organizacijas,
nesirūpina Izraelio
valstybės gerove ir neveža į ją nelegalių migrantų,
neorganizuoja šioje valstybėje „atviros visuomenės“,
neintegruoja į ją bent jau arabų?
Apie Izraelio pastangas apsaugoti savo
teritoriją nuo nekviestų svečių esu jau rašęs straipsnyje
„Kvaili
lietuviai veža negrus į Lietuvą, o protingi žydai juos deportuoja
namo“.
Kaip
ir kas gali tapti Izraelio valstybės piliečiu papasakojo Telavivo
profesorius Šlomo Zand knygoje „Kaip ir kodėl aš nustojau
būti žydu“.
Profesorius Šlomo Zand
savo knygoje rašo:
„Nėra
jokių abejonių, kad būti žydu Izraelyje reiškia valdžią ir
privilegijas“.
„Priklausyti
sekuliariems žydams, - tai, reiškia, patekti į tam tikrą
išrinktųjų klubą. Į jį negalima taip paprastai įstoti. Niekas
negali tapti sekuliariu žydu, jeigu jis negimė iš motinos-žydės“.
„ Ir asmeniškai sau aš
nutariau atsisakyti nuo tokios dovanos, visam likusiam savo
gyvenimui“.
„Izraelis
deklaruoja save kaip žydų valstybę. Kitais žodžiais, būti žydų
Izraelyje – tai reiškia būti privilegijuota persona. Aš
pateiksiu pavyzdį: jeigu Didžiojo Britanija pareikš save ne
valstybe visiems britams, o, sakykim, tiktai anglams, išpažįstantiems
Krikščionybę, tai reikš tiktai viena – anglas-krikščionis
turi ten ypatingą padėtį. Čia didelis skaičius žmonių – ne
žydų, kurie negali niekada tapti žydais. Ir to jau pakanka man,
kad daugiau nesusisieti save Izraelyje su žydais“.
Apie palestiniečių
padėtį Izraelio valstybėje autorius rašo:
„Ir tai tęsiasi ne
savaites ar mėnesius, ne 47 dienas. O 47 metus!
Visą istorinį periodą! Izraelis
negali skaitytis demokratija, kol dalis gyventojų
jo teritorijoje yra tokioje padėtyje...“
„Mes gyvename taip arti
su palestiniečiais visais atvejais. Atskyrimas neįmanomas“. „Bet
politiškai, kai aš galvoju apie kokius-nors projektus, kurie gali
pagerinti situaciją Artimuosiuose Rytuose ir atvesti į progresą
krizės sureguliavime, o aš vis tiktai nematau sprendimo pagal
vienos valstybės formulę. Supraskite, Izraelio visuomenė rimtai
apkrėsta rasizmu. Tapti vienai nakčiai mažuma pas save namuose –
aš nemanau, kad tai realu“.
„Aš bendrai
nepasisakau už vien žydų valstybę, kokia gera ji bebūtų. Bet
koks padalinimas vis vien sukels tai, kad arabai liks Izraelyje, o,
gali būti, ir kokie nors žydai Palestinoje.“
„Laikyti 67 žmones
stovyklose – tai savaime nusikaltimas. Taip, Izraelis kaltas dėl
iššaukiančio neteisingumo – palestiniečius išmetė lauk, kada
jie bandė sukurti savo valstybę. Bet antrą neteisybę įvykdė
arabų valstybės, kurios uždarė juos tose stovyklose“.
„Okupuotose
teritorijose mes turime gryną, nepridengtą aparteidą, net jeigu
tai kažkiek skiriasi nuo to, kas buvo Pietų Afrikoje. Žydai gyvena
atskirai nuo arabų. Arabai neturi teisės gyventi žydų
gyvenvietėse. Tarp jų neįveikiama bedugnė. Jie kontaktuoja
tiktai, jei arabai stato namus žydams-kolonistams. Bet žmonės
negyvena kartu. Jų vaikai lanko skirtingas mokyklas. O dabar
pasakykite: kodėl aš negaliu naudoti žodį „aparteidas“, kai
aš kalbu apie tai?“
Kodėl Sorošui
neįdiegus savo idėjų istorinėje tėvynėje?
Aš vis tiktai tikiu, kad
globalistas Džordžas Sorošas nepamirš savo istorinės tėvynės
Izraelio ir įgyvendins jame savo atviros visuomenės idėjas, atveš
į šią šalį bent milijoną afrikiečių, lygiai tiek, kiek jis
šiais metais žadėjo atvežti į Europą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą