Tai bent, pasirodo, kad
Lietuvos URM, vadovaujama nutukusio komsomolco, yra homoseksualizmo
platintoja krikščioniškose užsienio
valstybėse.
Užsienio spauda
praneša, kad Atėnuose birželio 10 dieną organizuojamas
homoseksualistų paradas. Šį renginį, numatytą birželio 10
dieną, palaikė ir Lietuvos URM!
Įdomu, kas įgaliojo
poną L.Linkevičių remti krikščionišką moralę ir šeimą
griaunančius renginius užsienyje?
Ši
homoseksualizmo ligos bacila intensyviai dauginama ir mūsų
globalizmo naikinamoje Tėvynėje.
Vilniaus
Forumas išplatino tokį kreipimąsi į Lietuvos Gyventojus:
Kreipimasis dėl komunistinės „seksualinės revoliucijos“ prievartinio brukimo ir Baltic Pride eitynių
Gerbiami
skaitytojai,
Kaip
visi žinome, netrukus Vilniuje įvyks dar vienos LGBT judėjimo ir
jo užsienio rėmėjų organizuojamos Baltic Pride eitynės. Jomis
siekiama Lietuvoje propaguoti neokomunistinę genderizmo ideologiją,
pateikiant tai kaip kovą už vis naujas „žmogaus teises“.
Šiomis aplinkybėmis Vilniaus Forumas ėmėsi iniciatyvos
parengti viešą Kreipimąsį į šalies visuomenę ir valdžią. Juo
siekiama atskleisti genderistinės ideologijos istorines bei idėjines
ištakas, jos neototalitarinę prigimtį ir praktinius jos
prievartinio diegimo padarinius. Ši ideologija brukama Lietuvos
visuomenei prieš daugumos šalies piliečių valią ir pasitelkus
įvairias ideologinės propagandos priemones. Lietuvos valdžia
pataikauja iš užsienio remiamiems šios ideologijos skleidėjams ir
kuria šiltnamio sąlygas jų veiklai.
Šiame
kontekste Vilniaus Forumo inicijuotas ir piliečių asmeninio
apsisprendimo pagrindu paremtas Kreipimasis yra demokratiškas ir
civilizuotas būdas išreikšti visuomenės daugumos požiūrį į
jai agresyviai primetamą ir nepriimtiną ideologiją bei priminti
Lietuvos valdžiai jos pareigą ginti gyvybinius Tautos ir valstybės
interesus.
Kreipimosi
tekste pateikiamos nuorodos į straipsnius, atskleidžiančius
platesnį istorinį bei politinį genderizmo ideologijos plėtros
Vakarų pasaulyje, bolševikinės kilmės bei jos poveikio kasdieniam
užvaldomų šalių piliečių gyvenimui pobūdį ir mastą. Nutarę
pasirašyti Kreipimąsi, gali tai padaryti atsiųsdami savo vardą ir
pavardę elektroniniu paštu info@pilieciai.lt
Kreipimasis
į Lietuvos Respublikos piliečius ir šalies valdžią
Dėl
komunistinės „seksualinės revoliucijos“ prievartinio brukimo
ir Baltic Pride eitynių
Birželio
18 d. Vilniuje organizuojamos eitynės Baltic Pride 2016 yra
dar vienas žingsnis siekiant primesti Lietuvai antihumanišką,
žmogaus prigimtį paneigiančią genderizmo ideologiją. Ji teigia,
jog žmogus pats renkasi savo lyties tapatumą, nepriklausomai nuo
biologinės lyties, o visos seksualinės elgsenos yra lygiavertės
vyro ir moters ryšiu grindžiamai šeimai. Šia sveikam protui ir
mokslo žinioms prieštaraujančia ideologija yra grindžiamas Vakarų
šalyse šiuo metu vykdomas antropologinės ir socialinės
inžinerijos, t. y. naujo žmogaus ir naujos visuomenės kūrimo,
eksperimentas. Jis yra XX a. totalitarinių režimų – sovietinio
komunizmo ir vokiškojo nacionalsocializmo – nesėkmingai mėgintų
įgyvendinti projektų sukurti „naują ateities žmogų“ –
tęsinys. Pagrindinis šio projekto tikslas yra paneigti natūralią
žmogaus prigimtį ir pakeisti ją „laisvai susikuriamos“ arba
„socialiai konstruojamos“ prigimties vaizdiniu. Artėjančios
eitynės yra mėginimas vėl perkelti šią subtilią mąstymo
prievartą į Lietuvą.
Genderizmo
ideologija visuomenei brukama pasitelkus atvirą ir įžūlų
propagandinį melą. LGTB judėjimo reikalavimai yra pateikiami kaip
kova už „naujas“ ir „pažangias“ idėjas, o tikrasis jų
turinys dangstomas vadinamųjų „europinių vertybių“ gynimo
lozungais. Naudodamiesi tuo, kad nuo visuomenės tebėra nuslėpti ir
daugeliui nežinomi svarbūs sovietinio režimo istorijos aspektai,
genderistinės ideologijos diegėjai ciniškai vaizduoja prigimtinės
vyro ir moters šeimos šalininkus kaip sovietinėje praeityje
mentaliai įstrigusius komunistinio totalitarizmo gerbėjus. Šitaip
trinant istorinę atmintį stengiamasi nuo ideologiškai
indoktrinuojamos visuomenės nuslėpti faktą, kad pati genderizmo
ideologija yra tik atnaujinta ir sumoderninta marksistinio komunizmo
versija.
Genderizmo
ideologija kilo tiesiogiai iš XIX a. marksistinio komunizmo, kuris
išsikėlė tikslą iš pamatų sugriauti „senąją visuomenę“
ir „buržuazinę atgyveną“ – šeimą. Šis tikslas praktiškai
buvo įgyvendintas Lenino vadovaujamoje bolševikinėje Rusijoje.
1918–1922 metais ji tapo pirmąja pasaulio šalimi, kurioje
valstybės lygmeniu buvo įvykdytas komunistinis „seksualinės
revoliucijos“ eksperimentas (mokslinis
šaltinis anglų kalba).
Jo metu bolševikinė Rusijos valdžia įgyvendino tuos pačius
tikslus ir reikalavimus, kuriuos šiandien Vakarų šalyse kelia LGTB
aktyvistai ir jų „pažangos“ rėmėjai. Šis eksperimentas buvo
nutrauktas tik XX a. trečiojo dešimtmečio pabaigoje. Tai padaryta
visai ne todėl, kad buvo iš principo atsisakyta marksistinės
„seksualinės revoliucijos“ idėjos ir išsižadėta tikslo
sunaikinti prigimtinę šeimą. Tai buvo priverstinis Sovietų
Sąjungos komunistinės vadovybės žingsnis, kurį diktavo spėję
išryškėti katastrofiški moraliniai ir socialiniai vykdyto
eksperimento padariniai sovietinei visuomenei – milžiniškas
venerinių ligų paplitimas, paauglių nėštumai, tūkstančiai savo
tėvų niekada nepažinusių vaikų, visiškas socialinių ryšių
trūkinėjimas. Visa tai plačiai aprašyta internete lietuviškai
prieinamame tekste „Seksualinė revoliucija bolševikinėje
Rusijoje.“
Tačiau
Sovietų Rusija buvo ne vienintelis „seksualinės revoliucijos“
poligonas. Vakarų šalyse populiarias komunistines idėjas skleidė
gausios ir galingos komunistų bei socialistų partijos bei joms
prijaučiantys „pažangiųjų jėgų“ sluoksniai. XX a.
septintajame dešimtmetyje Vakarų šalyse taip pat prasidėjo ir iki
šiol tęsiasi komunistinėmis idėjomis grindžiama „seksualinė
revoliucija“, kurios daugelis lyderių ir dalyvių šiandien užima
aukštas ir įtakingas pareigas ES vadovaujančiose institucijose.
Būtent todėl gilinama ES integracija neišvengiamai tapo ir
„seksualinės revoliucijos“ eksportu į naująsias Sąjungos
nares Vidurio ir Rytų Europoje. Vakaruose išsaugotos ir genderizmo
ideologijos pavidalu atgaivintos, nors moraliai bei politiškai
bankrutavusios marksistinio-lenininio komunizmo idėjos vėl brukamos
iš komunistinės priespaudos išsilaisvinusioms tautoms.
Diegiant
genderizmo ideologiją Lietuvoje nesidrovima ne tik falsifikuoti
sovietinio laikotarpio istoriją skleidžiant melą, kad komunistai
„draudė seksą“. Ciniškai manipuliuojama „Putino korta“ –
nesutinkantieji su vykdomu visuomenės ideologiniu indokrinavimu
paskelbiami šio Rusijos autokratinio vadovo šalininkais. Tradicinės
vertybės visose šalyse yra rimta kliūtis, trukdanti LGTB judėjimui
įgyvendinti „revoliucinio“ visuomenės pertvarkymo planus. Todėl
šias vertybes visur siekiama diskredituoti propagandiškai
vaizduojant Rusijos prezidentą kaip šių vertybių gynėją. Iš
tikrųjų būtent „europinių vertybių“ skleidėjais
besiskelbiantys Baltic Pride eitynių organizatoriai ir dalyviai
stumia Lietuvą į abortais, skyrybomis ir paleistuvyste garsėjančios
V. Putino Rusijos glėbį. Atvirai tyčiodamiesi iš daugumai šalies
piliečių priimtinų moralinių nuostatų bei sveiko proto ir
žemindami Tautą jie gausina šio tradicinių vertybių gynėju
apsimetančio autokrato potencialių rėmėjų gretas.
Būtina
liautis skleisti ideologinį melą, kad Lietuvoje tvyro arba yra
kuriama priešiškumo ir neapykantos kitokios lytinės orientacijos
asmenims atmosfera. Šalies visuomenė puikiai supranta, kad dauguma
šių asmenų tėra ne Lietuvoje sumanyto ir iš svetur finansuojamo
eksperimento įkaitai ir potencialios aukos. Užuot jiems padėjus
gyventi su savo problema, šie žmonės įtikinami, jog vienintelė
problema yra aplinka – visuomenės nepritarimas bandymams paversti
homoseksualumą elgesio norma. Esame šalis, turinti ir dar
prisimenanti panašaus sovietinio eksperimento patirtį.
Nesitaikstėme su vedlių „į šviesią ateitį“ primetinėjamomis
„naujos komunistinės moralės“ normomis. Juo brutaliau šios
„pažangios“ normos buvo brukamos, juo atkakliau tam buvo
priešinamasi.
Taip
bus ir šį kartą. LGTB išpažįstama genderizmo ideologija ir jos
pagrindu vykdomas naujos moralės kūrimas prieštarauja gyvybiniams
Tautos ir valstybės interesams. Visų pirma – stabilių šeimų
stiprinimo ir gimstamumo skatinimo tikslui, siekiant išvengti tautos
išnykimo. Šios ideologijos praktinis įgyvendinimas ir bet kokia
parama jos skleidėjų siekiams turi būti vertinami kaip sąmoningas
Tautos ir valstybės žlugdymas. „Lygybės“ ir „tolerancijos“
šūkiais besidangstanti genderizmo ideologija visose šalyse yra
diegiama prieš daugumos jų piliečių valią. Vyro ir moters šeimos
šalininkai yra „demokratiškai“ nutildomi, naujųjų ideologų
paskelbiant juos neapykantos skleidėjais ir žmogaus teisių
priešais, esančiais už normalios diskusijos ribų. Neretai
oponentams nutildyti pasitelkiamos ir valstybės taikomos teisinės
ir net fizinės prievartos priemonės, kaip yra nutikę kai kuriose
„pažangesnėse“ JAV valstijose ar Šiaurės šalyse. Ši
ideologija yra įtvirtinama kryptingai kuriant ir palaikant moralinio
bei psichologinio teroro ir jo keliamos baimės dėl netinkamos
nuomonės išsakymo prarasti darbą, verslą ar socialinį statusą
atmosferą. Genderizmo ideologijos vis labiau užvaldomose šalyse
formuojasi ir stiprėja „politkorektiškumo“ principu grindžiamas
visuomenės valdymas – ypatinga totalitarinės fasadinės
demokratijos forma bei atmaina.
Klaidinga
būtų patikėti genderizmo ideologijos skleidėjų apeliavimu į
žodžio laisvę – šiandien reikalaudami žodžio laisvės LGBT
paradams, ateityje tie patys žmonės ir organizacijos pareikalaus
uždrausti prigimtinės vyro bei moters šeimos gynimą ir bet kokią
opoziciją LGBT tikslams. Interneto amžiuje visiškai nesunku
patikrinti, jog būtent tai įstatymais įtvirtinta arba svarstoma
įtvirtinti daugelyje vienalytes „santuokas“ įteisinusių Vakarų
šalių. Žodžiai „tėtis“ ir „mama“ pakeičiami į
„gimdytojas 1“ ir „gimdytojas 2“, baudžiami asmenys,
kurie atsisako
kreiptis į žmogų pagal jo išsigalvotą lytį,
arba mokyklos, kurios neleidžia
rinktis norimos lyties tualeto.
Tikrovės neigimo mastą iliustruoja tai, jog, pavyzdžiui, Niujorke,
jau pripažįstama 31 „lyties tapatybė“.
Pastangos visuomenėje pakeisti šeimos ir lyties sampratas į
„laisvai pasirenkamas“ yra neišvengiamai totalitarinės ir
užgniaužiančios žodžio laisvę, kai tik politiškai pajėgiama
tai padaryti. Taip yra, nes genderizmo ideologija reikalauja paneigti
daugumos gyventojų moralines ir sveiko proto nuostatas ir gali
saugiai jaustis tik tada, kai niekas nebegali viešai joms
prieštarauti. Ši būtinybė užčiaupti kritikus paslepiama ir
viešai pateisinama gražiu siekiu neįžeisti „kitokių“ žmonių
jausmų.
Savo
laisvę galime išsaugoti tik neleisdami galutinai įsitvirtinti mus
nužmoginančiai genderizmo ideologijai. Nebesileiskime menkinami ir
vadinami „tamsia“ ir „atsilikusia“ tauta. Padarykime galą ir
savo valstybės niekinimui bei žeminimui. Neleiskime, kad užsienio
šalių ambasadoriai įžūliai kištųsi į mūsų šalies vidaus
reikalus ir nurodinėtų, kokiomis moralinėmis ir kultūrinėmis
normomis privalome vadovautis mes – sena ir ilgaamžes savo
kultūros bei valstybingumo tradicijas turinti Tauta.
Mūsų
šalyje nuo seno gyvos pakantumo, taikaus skirtingų žmonių
sambūvio ir jų darnaus sugyvenimo tradicijos. Jos tokios ir liks.
Lietuvoje nėra ir nebus nekenčiamos seksualinės mažumos ir juo
labiau nebus su jomis kovojama. Tačiau esame komunistinės
priespaudos siaubą išgyvenusi ir didžiulių aukų kaina laisvę
susigrąžinusi Tauta. Atsikovojome savo laisvę ne tam ir niekada
nesitaikstysime su tuo, kad į Lietuvą aplinkiniais keliais – per
Briuselį ir Vakarų Europos šalių sostines – grįžtų
totalitarinės, tik kitaip įpakuotos, laisvo asmens protą, sąžinę
ir orumą paneigiančios marksistinio-lenininio bolševizmo idėjos.
Šias pragaištingas idėjas remianti ir jų skleidėjus globojanti
valdžia turi progą susimąstyti.
Kreipiamės
į ją ir raginame atšaukti leidimą rengti agresyviai
provokuojamojo pobūdžio eitynes, kurios, tyčiodamosi iš
visuomenės moralinių nuostatų ir sveiko proto, labiausiai ir
prisideda prie seksualinių mažumų ir piliečių daugumos
supriešinimo. Tokių eitynių draudimas jokiu būdu nebūtų
nedemokratiškas veiksmas. Kiekviena valstybė gali ir privalo
nustatyti protingas žodžio laisvės ribas. Aiškus pagrindas tam
nurodytas Konstitucijos 25 straipsnyje – būtinybė garantuoti
žmonių dorovės apsaugą. Gana apsimetinėti, jog LGBT eitynės yra
tik viena iš daugelio politinių demonstracijų, neva neturinti
akivaizdaus siekio paneigti ir pakeisti visuomenės dorovės normas.
Tad valdžiai nevėlu apsispręsti, su kuo ji – su naujaisiais
Lietuvos pavergėjais ir mūsų laisvės griovėjais ar su siekiančia
išlikti laisva savo Tauta.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą