2016-12-01

Paul Craig Roberts taps Rusijos piliečiu?


Amerikiečių politologas savo interviu LIFE papasakojo, kodėl jį vadina „Rusijos agentu“ ir kodėl jis kreipėsi savo straipsnyje į Vladimirą Putiną.

„Oligarchai, valdantys valstybę, pralošia Internetui tame, kaip paaiškinti įvykius. Televizija jau senai prarado žmonių pasitikėjimą, ne kartą save diskredituodama milžinišku melu. Žmonės informacijos ieško saituose, tokiuose kaip mano“, - sako buvęs JAV finansų ministro padėjėjas ekonomikos politikos klausimams.

Robertso žodžiais, valdžia paruošė 200 saitų sąrašą, jų skaičiuje ir jo, ir įvardino juos „Rusijos agentais, platinančiai feikines naujienas“.

„Taip nesutinkantis su propaganda tampa Rusijos agentu. Daugumas buvo tuo nepatenkinti. Tas laiškas „Brangus prezidente Putinai...“ buvo pokštas, kad išjuokti šiuos kaltinimus“, pasakoja politologas. „Visi čia pasijuokė, įvertino pokštą. Po to aš su nuostaba sužinojau, kad prezidento spaudos sekretorius pasakė, kad jeigu aš užpildysiu formą ir pateiksiu prašymą pilietybei gauti, tai ji bus suteikta. Tai didelis siurprizas, aš nelaukiau“.
Polas Kreigas Robertsas pažadėjo rimtai pagalvoti apie pasiūlymą.

„Tame yra pranašumų. Kaip aš visada sakydavau, JAV dabar griūna, mes turime blogą valdančią klasę, jie spaudžia žmones, jaunimas neturi darbo, jie nuolatos kariauja, jie jau kariauja 15 metų, išleido milijardus dolerių pelnui vyriausybę palaikančių kompanijų“, - pasakė Robertsas.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą