2016-12-23

Ir atskrido „Sputnik“



Labai nudžiugau, kad atskrido lietuviškas „sputnikas“ (http://sputniknews.lt). Aš apsidžiaugiau, nes esu alergiškas. Pas mane alergija melui, todėl aš fiziškai negaliu skaityti delfinio ar kito made in USA melo.

Prieš 40 metų melavo rusai, aš klausiau amerikoniškų radijo stočių, dabar meluoja amerikonai – klausysiu ir skaitysiu rusus.

Turiu vilties, kad Trampas „nusausins“ liberastinę balą Amerikoje. Tada ir mums bus lengviau išbristi iš susmirdusio globalizmo liūno, atstatyti Lietuvos suverenitetą, atsikratyti Briuselio diktato. Aš tikiu, kad Europos griovėja Angela Merkel už jos padarytus nusikaltimus europiečiams bus teisiama ir savo gyvenimo likutį praleis kalėjime. Gal iki to laimingo laiko ir amerikonai nebemeluos, o aš vėl galėsiu naudotis jų MIP paslaugomis.

Aš tikiu, kad Ramūnas Karbauskis nusausins Seimo vagių liūną, išmokins šituos „sisteminių partijų“ trogloditus tarnauti ne tik savo vagių „schodkės“ partiniams „obščiakams“ ir savo kišenėms, bet ir visiems piliečiams.

 Aš tikiu Kalėdų stebuklu...



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą