2017-07-04

Feikinės naujienos ėmė gimdyti feikinį meną


Vilniuje, „Artifex“ galerijoje, šiuo metu veikia Sigitos Maslauskaitės-Mažylienės paroda „Prie Babilonijos upių. Pabėgėlių laiškai“.


Aš nesiimu vertinti šios parodos meninio lygio. Man meno etalonu, atskaitos tašku, yra surūdijęs kanalizacijos vamzdis prie Neries upės Vilniuje, vamzdis – Valstybinės premijos laureatas (ačiū už tai a.a.L.Donskiui ir jo komisijai).

Aš apie kitką. Apie įkvėpimo šaltinį vieno kūrinio, autorės eksponuojamo šioje parodoje. Aš apie berniuką iš Alepo, kurio vardas Omranas Dakšinas. Jį Alepo mieste nufotografavo skandalingojo Dž.Sorošo išlaikomi „Baltieji šalmai“ – etatiniai feikinių nuotraukų ir feikinių pranešimų gamintojai.

Sužeistojo Omrano tėvas pasakė apie „Baltuosius šalmus“: „Jie norėjo mano sūnų panaudoti savo tikslams“. Jo žodžiais, „niekas nebandė padėti vaikui — jį tik panaudojo filmavimui eilinio propagandinio siužeto“.




Šiuo metu „Baltieji šalmai“ ruošia naujas feikines žinias. Šį kartą apie Bašaro Asado "chemines atakas". Gerai, kad ruošia. Gal nauji feikiniai siužetai taps įkvėpimo šaltiniu lietuviškam menui?






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą