2020-11-26

Vizualinis europiečių sąmonės performatavimas. 2 dalis.



Pradžia:

http://lebionka.blogspot.com/2020/11/vizualinis-europieciu-samones.html

https://manolietuva.com/?p=4405



Rasinis karas prieš baltuosius šiandien pasiekė naują lygį. Reklamos turinio kaita leidžia stebėti rasinio turinio evoliuciją.

19 amžiaus pabaigoje ir 20 amžiaus pradžioje negrai reklamose buvo vaizduojami kaip baltųjų tarnai, komiški švaros priemonių panaudojimo objektai ir pan.

Šiandien situacija pasikeitė: negrai - veikiantys asmenys, o baltiesiems tenka antrieji planai. Microsoft šio šimtmečio pirmą dešimtmetį pradėjo reklaminių skelbimų erą, kuriuose iš viso pašalinti baltieji vyrai. Parašas teigia: „Mes matome mokslininką-astronautą“, o centre juodaodis mokslininkas-astronautas. Microsoft buvo ne vienintelė stambi technologijos kompanija, rodanti reklamą be baltų vyrų. Tokia yra ir Lockheed Martin reklama (žiūr. piešinį, vaizduojantį Microsoft ir Lockheed Martin reklamą).





Ypatingą vaidmenį sąmonės performatavimo kare suvaidino Holivudas. Tai galinga sąmonės programavimo ir pertvarkymo mašina, nustatanti žmonijos mąstymo ir elgesio standartus.

Holivudo kaip kino industrijos pradžia yra 1911 metai, kada Kalifornijoje Los Andželo teritorijoje atsirado pirmoji kino kompanijos „Centaur“ studija, sukurta vesternų gamybai. Studija greitai buvo pavadinta „Holivudo laboratorija“, o jos pirmas pilnametražinis filmas pasirodė 1914 metais. Po to čia savo studijas įkuria kompanijos „Paramount“, „Warner Bros.“, „RKO Pictures“,„Columbia“, ir jau iki 1921 metų Holivudas įgijo pasaulinę šlovę. Pagrindinį vaidmenį kuriant „vilčių fabriką“ suvaidino žydų kilmės kinematografininkai. Kaip rašo Neal Gabler knygoje „Jų nuosava imperija: kaip žydai kūrė Holivudą“, „pirmaisiais savo gyvavimo metais amerikiečių kinematografas atsidūrė žydų, migravusių iš Rytų Europos, dėmesio centre. Žydų migrantų patirtis ir jų atsiskyrimo amerikiečių visuomenėje jausmas paveikė į sprendimą suteikti paramą kuriant amerikietišką kino industriją“.

Iš 85 kino kūrėjų 53 buvo išeiviai iš judėjų terpės, jie įkūrė 6 stambiausias kino kompanijas: Viljamas Foksas iš Vengrijos sukūrė „20th Century Fox”, Samuelis Goldfich iš Lenkijos ir Luis Mayer ir Baltarusijos (Lazer Mayer ir Goldwyn) – „Metro-Goldwyn-Mayer”(MGM), Adolph Zucker iš Vengrijos – „Paramount, Harry Cohn – „Columbia Pictures”, Polk Jack ir Harry Warner iš Lenkijos „Warner Bros.“, Carl Laemmle - „Universal Pictures”.


1913 metais JAV centriniu banku tapo privati įmonė - JAV Federalinio rezervo sistema, kurios akcininkais tapo pasaulyje dominuojantys žydų bankininkai. FRS sistemai priklausantys bankai kreditavo ir Holivudo kino industriją. Didžiausią paramą Holivudui suteikė bankas „Kuhn, Loeb & Co.“, kurio direktorius Otto Kuhn buvo laikomas menų mecenatu ir vadovavo „Metropolitan Opera“. Savo indėlį įnešė ir koncernas „Diupon de Nemure“ ir bankas „Chase National Bank“.

Amerikiečių kinas pavirto į galingą ekonomikos sritį su aukštai išvystyta organizacijos struktūra, gaminusią produkciją tenkinusią poreikius publikos, išauklėtos ant „masinės literatūros“.

Kitu svarbiu Holivudo rėmėju tapo žydų masonų ložė Bnai Brith, kuri dvidešimtaisiais metais ėmė skverbtis į amerikietišką kinematografiją. 1939 metų gruodžio mėnesį prie Bnai Brith buvo užregistruota jau speciali kinematografistų masonų ložė numeriu 1366. Savo reikšmę ji prarado 1960- aisiais metais, nes buvo per daug uždara, ir 1974 metais jos naujas pirmininkas Herbert Morgan pavertė ją į mišraus tipo ložę. Ji pasivadino „Cinema Unit 6000“.


2020 metais Amerikos kino akademija pateikė sąrašą kriterijų, kuriems nuo 2024 metų privalės atitikti filmai, norintys pretenduoti į „Oskarą“. Sąrašas šokiruoja – ne mažiau 30% aktorių turės būti moterys, LGBT atstovai, rasinės mažumos arba ribotų galimybių žmonės. Filmų tema turi būti šių žmonių problemos. Tokie patys reikalavimai keliami iš filmavimo grupei. Visuose lygiuose – nuo režisierių iki stažuotojų.



Edmund Connelly dar 2008 metais rašė, kad Holivudas pastaruosius 50 metų nėra palankus baltiesiems. Teigiamus baltus herojus čia „išstūmė afroamerikiečiai ir vėlesnieji amerikiečiai, tokie kaip žydai. Arba jie sukuria baltųjų personažus, kurie žymiai negatyvesni, negu būdingi pirmai Holivudo egzistavimo pusei. Kodėl įvyko toks pasikeitimas?“



Connelly nuomone, dauguma skaitytojų supranta pasikeitimo priežastis, bet primena, kad jis nuolatos perspėdavo baltuosius, kad jie susiduria su aiškiu tikru pavojumi, gręsiančiu pačiai europiečių egzistencijai. Ypač Holivudo demonizuojami baltieji vyrai.


Plačiau apie baltosios rasės žmonių genocidą ir tam globalistų naudojamą strategiją galima susipažinti naujoje Edmund Connelly apžvalgoje: 

https://www.unz.com/article/condition-red-your-visual-displacement-is-now-complete/

Žydų kapitalas valdo ne tik Holivudą, bet ir sporto industriją. Aš pamenu sovietinius laikus, Kauno „Žalgirio“ kovas su „CSKA“. Krepšinio rungtynės būdavo daugiau už sportą, tai buvo kova už Lietuvą. Taip pat buvo ir futbolo rungtynėse.

Ką gi matome šiandien? Pajuodavusią komandą su užsieniečiu treneriu. Šią situaciją galiu palyginti nebent tik su „laisvųjų“ iškrypėlių atėjimu į parlamentą.


Nesenai buvo pranešta, kad gruodžio 23 dieną iš naktinio klubo išėjęs ir prie automobilio vairo sėdęs girtas Kamerūno pilietis Rigobertas Songas Bahanagas, žaidžiantis Vilniaus „Vyčio“ klube pirmoje Lietuvos futbolo lygoje, atsisakė pasitikrinti neblaivumą, o policijos pareigūnams pasakė: „Jūs rasistai, jums nepatinka juodaodžiai.“

Iki kokio plintuso nusirito Lietuva, kad jau tenka vežti juodaodžius alkoholikus iš Kamerūno, kad jie spardytų futbolą už lietuvius? Aš galiu tik užjausti besmegenius „sirgalius“, kuriais manipuliuoja ir savo tikslų siekia „siono išminčiai“, diriguojantys sporto federacijoms ir klubams.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą