2021-02-01

Pasiūlymas fašistuojančiam Grantui A.Gochinui: Lietuvos istoriją perrašysiu už 30 sidabrinių šekelių!

 

Lietuvą ir lietuvių tautą labai mylintis žydas Grant A. Gochin teigia, kad „Lietuvai negalima patikėti jų pačių istorijos. Lietuvos istorijai tyrinėti ir parašyti reikia pritraukti užsieniečius.“

Informuoju Gochiną ir jo dvasinius vadovus, kad aš apsiimu jiems tinkamą Lietuvos istoriją parašyti vos už 30 sidabrinių šekelių. Aš žemiau išdėstysiu savo Lietuvos istorijos projektą, tik iš pradžių atskleisiu problemos esmę.

Portalo Tiesos.lt redakcija vasario 1d. pasidalino Granto A. Gochino komentaru FB. Po vaizdo įrašu iš Tarptautinės Holokausto dienos minėjimo Paneriuose Gochinas parašė:

„Jis (Seimo narys Valdas Rakutis, A.L.) turi būti pašalintas iš Seimo, Genocido centras turi būti uždarytas. Lietuvai negalima patikėti jų pačių istorijos. Lietuvos istorijai tyrinėti ir parašyti reikia pritraukti užsieniečius. Nausėda turi išsakyti nacionalinį atsiprašymą. Bet tiesiog atsitraukite ir stebėkite – JAV neketina ilgiau trauktis, tai ir taip tęsėsi per ilgai. Dabar prasideda pasekmės.“



Prof. Rasa Čepaitienė FB G.A. Gochiną pristatė kaip „Silvios Foti „įkvėpėją“, prieš keletą metų pažadėjusį parklupdyti Lietuvą“.

2018–2020 m. G.A. Gochin Lietuvoje pagarsėjo dėl savo nesėkmingų bandymų per teismus priversti Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centrą (LGGRTC)  pakeisti 2015 metų išvadą dėl Jono Noreikos (generolo Vėtros) veiklos Antrojo pasaulinio karo metais.



Portalas siūlo prisiminti ir 2019 m. kovo 28 d. LGGRTC paaiškinimą dėl J. Noreikos (generolo Vėtros) bei jame pateiktus argumentus, kodėl G.A. Gochino atliktas tyrimas negali būti laikomas nei objektyviu, nei moksliniu (ČIA).

Nuo 2004 m. Gochinas mėgina įsigyti Lietuvos pilietybę, tačiau pritrūko įrodymų, kad jo senelis čia mat čia gimė, augo ir tarnavo armijoje.“


Mano pasiūlymas Gochinui, kuris jam kainuos vos 30 sidabrinių šekelių.

Sovietiniais laikais Lietuvos istorija, nuo seniausių iki naujausių laikų, vidurinėse mokyklose buvo dėstoma epizodiškai, iš 100 puslapių knygelės. Ji taps mano rašomos istorijos fundamentu.

Žydų-ukrainiečių publicistas Eduardas Hodos 1917-1991 metų TSRS vadina antruoju Chazarų kaganatu, žydų valdoma valstybe.



Aš paimsiu minėtą 2-jo Chazarų kaganato laikais išleistą knygelę ir prie jos prijungsiu skyrių skyrių „Holokaustas.“ Lietuvos istorijos ir Holokausto santykį padarysiu 1:2, be to šį kūrinį papidysiu mano verstais rinktiniais Talmudo įsakymais „Šulchan Aruch“ ir „Siono išminčių protokolais“, kuriuos, Eduardo Hodoso nuomone, žydai jau įgyvendino.

Darbą galiu pradėti nedelsiant, vos Gochinas į mano sąskaitą perves 15 sidabrinių (50%) avansą. „Lietuvos istorijos“ rankraštį, maždaug 300 mašinraščio puslapių, pateiksiu po mėnesio nuo avanso gavimo dienos. Man nebus sunku tai padaryti, nes aš remsiuosi Rūtos Vanagaitės ir Mariaus Ivaškevičiaus darbais. Manau, ponas Gochinas sutiks, kad Vanagaitė ir Ivaškevičius Lietuvai ir lietuviams apgdergti yra daug geriau už bet kokius užsieniečius, o už sovietinę 100 puslapių Lietuvos istorijos niekas niekada geriau neparašys.

Dar vienas super pasiūlymas Gochinui. Apsiimu parašyti ir Izraelio istoriją, vos už 30 sidabrinių. Suprantu, kad patys žydai, pagal Gochino logiką, nesugeba parašyti savo šalies istorijos. Šios istorijos rašymui aš pasitelksiu palestiniečių autorius, tų pačių palestiniečių, kurių holokaustą žydai vykdo nuo 1948 metų, nuo baisių palestiniečių žudynių Deir Jasine, ir padarė juos antrarūšiais žmonėmis savo Tėvynėje. Šią knygą aš papildysiu skyriumi „Žydų fašizmas“, jį pasiskolinsiu iš Eduardo Hodoso knygos „Žydų fašizmas“, kurią, autoriui leidus, beveik visą esu išvertęs į lietuvių kalbą.

Kamuolys, fašistuojantis pone Grantai A.Gochinai, jūsų pusėje...







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą