Mane
pasiekė portalo Lietuvos Diena.lt leidėjų informacija, neva, dėl
šiame portale atspausdinto mano straipsnio „Į Lietuvą atvežė aštuonis „socialinius parazitus“ iš Eritrėjos“ teisėsaugos
struktūros gavo skundą.
Kadangi mano vienintelis
motyvas viešai skleisti informaciją yra rūpestis dėl Lietuvos
valstybės ir jos piliečių gerovės, žmogaus teisių padėties, noriu
paaiškinti savo poziciją, suteikti aiškumo, paaiškinti, kokią
prasmę aš įnešiau į vieną ar kitą minėtame straipsnyje
panaudotą žodį, sąvoką, kokiais faktais aš grindžiau savo
samprotavimus.
Kaip rodo
gyvenimas, iš konteksto išplėšti žodžiai, dažnai įgyja visai
kitą prasmę ir gali tapti piktavalių įrankiu kovojant prieš
žodžio laisvę, palaužiant nacionalinę savimonę, tautos
imunitetą ją griaunantiems išorės faktoriams.
Aš manau, kad
lengviausias būdas sukompromituoti valstybės konstitucinę
santvarką, susidoroti su demokratija - užčiaupti piliečiams
burnas, neleisti jiems naudotis konstitucine teise viešai reikšti
savo pažiūras. Užtampyti kitaminčius po teismus, kabinėtis prie
kiekvieno jų žodžio – ES Vakarų
valstybių globalistų aprobuotas susidorojimo su patriotais metodas,
kuris aktyvai perkeliamas į Lietuvą.
Lietuvos
Respublikos konstitucijos 25 straipsnis sako: Žmogus turi teisę
turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Žmogui neturi
būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją bei
idėjas.
Laisvė reikšti įsitikinimus, gauti ir skleisti informaciją negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu, jei tai būtina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai. Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais – tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija. Pilietis turi teisę įstatymo nustatyta tvarka gauti valstybės įstaigų turimą informaciją apie jį.
Laisvė reikšti įsitikinimus, gauti ir skleisti informaciją negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu, jei tai būtina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai. Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais – tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija. Pilietis turi teisę įstatymo nustatyta tvarka gauti valstybės įstaigų turimą informaciją apie jį.
Štai tas mano
straipsnis, kuris man nežinomiems asmenims pasirodė nepriimtinas:
Mano straipsnyje
pavartotas žodis „negras“ neturėjo diskriminacinės ar
įžeidžiančios prasmės.
Šis žodis nuo
neatmenamų laikų naudojamas Lietuvoje kalbant apie juodos odos
spalvos Afrikos žemyno gyventoją. Vaikystėje skaitėme knygelę
„Negriukas Džonis“, apie kapitalistų skriaudžiamą vaiką,
„Tomo Sojerio nuotykius“, kur vienas iš teigiamų herojų buvo
„negras“ ir t.t., vėliau valgėme zefyrus „Negro bučinius“...
Rasizmas - tai ne apie Lietuvą ir lietuvius, kurie niekada neturėjo kolonijų, neprekiavo vergais, nevertė afrikiečių dirbti šachtose ir plantacijose, nelaikė jų žemesnias už save. Rasizmas - tai apie anglus, vokiečius, olandus, italus, ispanus, porugalus ir jų praeitį. Nereikia mūsų sargdinti svetimomis ligomis.
Rasizmas - tai ne apie Lietuvą ir lietuvius, kurie niekada neturėjo kolonijų, neprekiavo vergais, nevertė afrikiečių dirbti šachtose ir plantacijose, nelaikė jų žemesnias už save. Rasizmas - tai apie anglus, vokiečius, olandus, italus, ispanus, porugalus ir jų praeitį. Nereikia mūsų sargdinti svetimomis ligomis.
“Kasaciniame
skunde išdėstyti argumentai dėl BK taikymo pagrindų, teigiant,
jog tamsiaodžio asmens pavadinimas „negru“ ne dėl jo kitokios
antropologinės savybės, o dėl asmeninio konflikto su tokiu
asmeniu, nesudaro pagrindo taikyti BK 170 straipsnį. Reikia
pripažinti, jog kasatoriai taip teigdami iš dalies yra teisūs, nes
BK 170 straipsnyje numatytos nusikalstamos veikos subjektyvieji
požymiai yra tiesioginė tyčia, kurios tikslas kurstyti
diskriminavimą tyčiojantis, niekinant ar skatinant neapykantą tam
tikrai žmonių grupei ar asmeniui dėl jų rasės, tautybės,
kalbos, kilmės ir kitų įstatyme nurodytų požymių. Išties, vien
tik juodaodžio asmens pavadinimas „negru“, nesant tikslo
kurstyti diskriminavimą dėl jo rasinės priklausomybės, negali
būti laikomas kitos rasės žmogaus lygiateisiškumo pažeidimu.
Žodžio „negras“ etimologinė reikšmė lietuvių kalboje
istoriniu, socialiniu–kultūriniu požiūriu neturi niekinančio,
žeminančio atspalvio, nes lietuvių tauta nenaudojo Afrikos
gyventojų vergoviniam darbui, nebuvo įstatymais įteisintos
diskriminacijos, segregacijos, nebuvo ir socialinio konflikto dėl
odos spalvos bei priklausymo kitai rasei. Lietuvoje kitų rasių
asmenys praktiškai negyveno arba tai buvo tik atsitiktiniai atvejai.
Taigi,
lietuvių tautos kultūroje, literatūroje bei mene negro
vaizdinys susijęs su netiesiogine patirtimi, dažniausiai
atkeliavusia per kitų šalių literatūrą, meną, todėl siejamas
su išnaudojamu, sunkiai dirbančiu, užuojautos reikalingu asmeniu.
Tuo tarpu tamsios odos spalvos asmens apibūdinimas „nigger“ yra
kalbinė svetimybė – anglicizmas, kuris angliškai kalbančiose
tautose turi neigiamą, žeminančią, niekinančią reikšmę, ypač
jei minėtas žodis vartojamas kartu su žodžiu „fucking“, kuris
turi vulgarią norminėje kalboje nevartotiną reikšmę.”
Baudžiamoji
byla Nr. 2K-91/2010
Sąvoka „Socialinis
parazitizmas“
Socialinis parazitizmas —
graikiškai parasitos - veltėdis, angliškai parasitism, social;
vokiškai parasitismus, sozialer. „Socialinis parazitizmas
– visuomeniškai nepriimtinas atskirų socialinių grupių,
sluoksnių, individų egzistavimo būdas, kada vienas iš jų gyvena
kitų arba visos visuomenės sąskaita. Šios grupės atstovai arba
atskiri individai, gyvenantys parazitinį gyvenimą, būdami
darbingi, kaip taisyklė, nedalyvauja kūrybiniame darbe. Jų veikla
nukreipta tik į gavimą ar pasisavinimą kitų sukurtų gėrybių ir
vertybių, ir surišta su pažeidimu pagrindinių visuomenės normų
ir įstatymų“, rašoma sociologijos žinyne.
21 amžiuje pasaulis
susidūrė su stulbinančia daugelio valstybių visuomenėms
globalistų primesta beprotybe. Per prievartą jų visuomenėms
primetamos joms antagonistinės žmonių grupės, kurios yra svetimos
kultūros, religijos, mentaliteto, kito civilizacijos lygio. Jos
nesiintegruoja į visuomenę, dažniausiai nedirba, yra mokesčių
mokėtojų išlaikomos, nieko nedavusios visuomenei gauna daugiau nei
jos nariai, visą gyvenimą kūrę bendrą visuomenės gėrį. Šio
atvykėlių grupės yra tapusios banditizmo, vagysčių,
prievartavimų, narkotikų platinimo faktoriumi. Šios svetimų
žmonių grupės turi visus „socialinių parazitų“ požymius,
nes nieko nekuria, bet vartoja svetimą turtą, gyvena kitų
sąskaita, degraduoja svetimą jiems visuomenę. Šie žmonės
pastaruoju metu melagingai pavadinti „pabėgėliais“, nors bėga
iš valstybių, kur jiems negresia pavojus.
Šie „pabėgėliai“-
nelegalūs migrantai, per atviras ES sienas kaip skėriai 2015
užpuolė metais Europą ir ištuštino jos socialinę sistemą. Jie
buvo vaizduojami globalistų esą neįkainojama vertybė, brangesnė
už auksą. Piliečiai buvo įtikinėjami, kad atėjūnai yra
„maksimaliai kvalifikuoti specialistai, talentingi ir motyvuoti
amatininkai, inžinieriai, gydytojai ir advokatai“, rašoma
Pi-news.
Kiek vėliau ditirambai
tiems „pabėgėliams“ ėmė tilti, kol paaiškėjo, kad tai
mažaraščiai žmonės, o dauguma jų visai neraštingi, kad jie
nenori ir nesugeba ko nors išmokti, o daugelis jų net nesiruošia
Vokietijoje dirbti, bet visi nori atsivežti gausias savo šeimas.
„Bet kokiu atveju
darbas nėra stiprioji Merkel svečių pusė,“ - rašoma Pi-news.
„Tuo turėjo progos įsitikinti internetinio portalo „Lietuvos
Rytas“ korespondentai“. Toliau pasakojama, kad lietuviai apklausė
Miunchene gerai aprengtus ir besišypsančius somaliečius:„kokią
profesiją darbui jie norėtų pasirinkti?“ Somalietis lietuviui
atsakė: „Aš neturiu ketinimo Vokietijoje dirbti ir kada aš
gausiu Vokietijos pilietybę, aš tuojau atsivešiu savo dešimties
žmonių šeimą: brolius ir seseris pagal susijungimo programą. Mes
čia, kad pasilikti visam laikui, mes mylime Vokietiją“. Dirbti?
„Ne,ne, aš mėgstu vaikščioti po kalnus, bet ne dirbti. Aš
atėjau, kad čia gyventi“, - pasakė jis nustebusiems lietuviams,
kurie patys yra darbštūs žmonės, rašoma portale.
Nateisingas
„pabėgėlio“ statuso apibrėžimas
Ukrainiečiai iš
Ukrainos, kur vyksta karas – ne pabėgėliai, o sirai iš Sirijos –
pabėgėliai, eritrėjiečiai, kuriuos verčia dirbti ar tarnauti
kariuomenėje – pabėgėliai, o baltarusiai – ne?
Ukrainoje jau trys metai
vyksta karas, šalis prarado dalį teritorijos, nepaisant to niekas
nesuteikia ukrainiečiams Lietuvoje prieglobsčio, nemokamo būsto,
nerengia kvalifikacijos ir kalbos kursų, jiems iš paskos nesekioja
Caritai ir juristai?
Sirijos teritorijos
dalyje (ne visoje teritorijoje!) irgi vyksta karas. Bet kuo, sakykite
prašau, siras geresnis už ukrainietį? Kuo ukrainietis už sirą
blogesnis? Gal Ukrainoje sprogsta kitokios bombos, o gal ukrainiečio
kraujas blogesnės kokybės negu siro? Gal ukrainiečio rasė
netinkama? Gal ukrainietis ne „pabėgėlis“ todėl, kad
ukrainietis ne musulmonas, neapipjaustytas?
Atsakymų nėra!
Eritrėjoje ir
Baltarusijoje nevyksta karas. Ten kita problema. Abiejose
šiose valstybėse valdantys diktatoriai verčia savo piliečius
tarnauti kariuomenėje ir dirbti. Bet ir čia kažkoks absurdas. Tie,
saugioje šalyje Eritrėjoje gyvenantys žmonės nelegaliai vyksta į
Europą, juos atveža į Lietuvą, ir čia jie, nežinia kodėl,
staiga tampa „pabėgėliais“, tokiais pačiais kaip sirai, ir
valgo pilna burna mūsų duonelę, sėdi mums ant sprando.
Tai kuo prastesnis už
eritrėjietį baltarusas, kurį lygiai taip pat verčia dirbti
(nesenai priimtas daug kritikos sulaukęs
įstatymas dėl veltėdžiavimo), eiti į kariuomenę. Juk jų
prezidentą A.Lukošenką visa Europa vadina „paskutiniu Europos
diktatoriumi.“ Tai kodėl baltarusiai į Lietuvą nėra priimami
kaip pabėgėliai, nėra aprūpinami būstu, nemaitinami, nesėdi
lietuviams ant sprando?
Kas gali šitą absurdą
paaiškinti?
Laikas, pagaliau,
pabaigti tą komediją su „pabėgėliais.“ Laikas pagaliau
Prezidentei ir Premjerui paaiškinti Lietuvos žmonėms, kodėl
lietuviai savo šalyje
skursta, seneliai badauja, o valstybė prisiima virš
tūkstančio dykaduonių, atbėgusių į Europą ieškant geresnio
gyvenimo?
JAV prezidentas Donaldas
Trampas labai teisingai sukritikavo tokį ES lyderių neprotingą
elgesį su „pabėgėliais“, kurie kelia terorizmo grėsmę
Europai. Jis mato išeitį saugumo zonų steigime pavojingose
valstybėse, tų valstybių teritorijoje.
Praėjusį ketvirtadienį
lygiai tokią pačią poziciją išsakė Austrijos užsienio reikalų
ministras Sebastian Kurz. Jis, inspektuodamas karines jūrų
laivyno pajėgas, vykdančias gelbėjimo operaciją Libijos
pakrantėse, pasakė: „Visus pabėgėlius reikia siųsti atgal!“
21 amžiuje pasaulis
susidūrė su suverenių tautų visuomenėms globalistų primesta
beprotyste. Piliečiai, kurie mato ir supranta, kad po išgalvotu
melu apie „pabėgėlius“ glūdi noras introdukuoti į visuomenes
jas degraduojančius „socialinius parazitus“, yra apkabinėjami
rasistų, nacionalistų, ksenofobų ir kitomis etiketėmis,
persekiojami.
Visuomenės reakcija į
baisią socialinę neteisybę, kai atėjūnai naudojasi
materialinėmis gėrybėmis, kurios yra atimamos iš valstybės
piliečių, tai nėra nei rasizmas, nei ksenofobija. Ksenofobija ir
rasizmas yra tada, kai atėjūnas, atvežtas į Europą, nekenčia
europiečių, juos įžeidinėja, sumuša, žudo, kapoja kirviais,
sprogdina, traiško sunkvežimiais.
Be „socialinių
parazitų“ visuomenė yra puolama dar kitos rūšies parazitų. Tai
Sorošo ir kitų globalistų finansuojamos NVO, samdančios
advokatus, juristus, kurie seka socialinius tinklus, kitas MIP ir
užverčia policiją skundais dėl neva rasizmo, ksenofobijos ir t.t.
Tai Vakarų Europoje aprobuota susidorojimo su nacionalinėmis
valstybėmis ir patriotais praktika, kuriose labiausiai
diskriminuojamais tapo savo protėvių žemėje gyvenantys
europiečiai krikščionys.
Gerdas
Vildersas priešrinkiminiuose debatuose Olandijoje su Marku
Rutte pasakė: „Kodėl mes remiame atvykėlius savo pensininkų
sąskaita?
O aš sakau: Kodėl 62
procentai Lietuvos pensininkų turi badauti, kai valstybė jų
sąskaita maitina ir išlaiko atėjūnus, geresnio gyvenimo
ieškotojus?
Kur
tie Sorošo nusamdyti advokatai ir
juristai, kodėl jie neužverčia skundais teisėsaugos struktūrų,
kai akivaizdžiai pažeidžiamos pagrindinės Lietuvos piliečių
teisės ir Lietuvos konstitucija?
Lietuviai yra
diskriminuojama savoje valstybėje tauta, o vežami į Lietuvą
„pabėgėliai“ jų atžvilgiu yra „socialiniai parazitai.“
Baudžiamojo
kodekso 169 straipsnis „Diskriminavimas dėl tautybės, rasės,
lyties, kilmės, religijos ar kitos grupinės priklausomybės“
sako:
Tas,
kas atliko veiksmus, kuriais siekta žmonių grupei ar jai
priklausančiam asmeniui dėl lyties, seksualinės orientacijos,
rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo,
įsitikinimų ar pažiūrų sutrukdyti lygiomis teisėmis su kitais
dalyvauti politinėje, ekonominėje, socialinėje, kultūrinėje,
darbo ar kitoje veikloje arba suvaržyti tokios žmonių grupės ar
jai priklausančio asmens teises ir laisves, baudžiamas viešaisiais
darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba
laisvės atėmimu iki trejų metų.
Visą gyvenimą
sąžiningai dirbę Lietuvos piliečiai sulaukę pensijinio amžiaus
yra pasmerkiami badui.
Neapsikęsdama su skurdu
ir diskriminacija Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacija 2017 metų
kovo 13 dieną surengė protesto mitingą prie Seimo. Latvijos
centrinė statistikos valdyba paskelbė, kad senatvės pensijos
Lietuvoje gerokai mažesnės nei Latvijoje ar Estijoje. Lietuvoje
praėjusių metų pabaigoje vidutinė senatvės pensija siekė 255
eurus, Latvijoje - 301 eurą, o Estijoje - net 390 eurų.“
„Lietuvos pagyvenusių
žmonių asociacijos prezidentė Grasilda Makaravičienė „Vakaro
žinioms“ pasakė: „Nesuprantu, kaip galima taip neapkęsti savų
žmonių. Beje, padarėme apklausą ir išsiaiškinome, kad 62 proc.
pensininkų badauja“, - sakė G.Makaravičienė.“
Aš irgi nesuprantu, kaip
galima „pabėgėliams“ nuomoti būstus už šimtus eurų, kai
daugiavaikės lietuvės motinos su daugybe pusalkanių vaikų
glaudžiasi supelijusiose landynėse, kaip galima penėti tuos
geresnio gyvenimo ieškotojus - „pabėgėlius“, kurie bėga ne
nuo bombų, o ieškodami geresnio gyvenimo, ar norėdami gyventi
parazitinį gyvenimą Europos tautų sąskaita, kai badauja šimtai
tūkstančių Lietuvos piliečių.
Lietuvos Prezidentė ir
Premjeras diskriminuoja Lietuvos gyventojus į Lietuvą vežamų
„pabėgėlių“ atžvilgiu ir pažeidžia Lietuvos BK 169
straipsnio nuostatas. Tokia padėtis yra nepakenčiama, tai Valstybės
konstitucinių pamatų griovimas, tai tautinės, religinės ir
rasinės neapykantos kurstymas per lietuvių diskriminaciją.
Lietuvos valdžia turi
mums atsakyti dar į vieną klausimą: kodėl jie laisvu noru į
Lietuvą veža potencialius teroristus? Mūsų kaimynai lenkai
neįsileidžia į šalį „pabėgėlių“, o Lenkijos premjerė
Beata Šydlo pasakė: „Aš girdžiu Europoje labai dažnai:
nesiekite migracijos politikos su terorizmu, bet neįmanoma jų
nesusieti.“ Kodėl Lietuvos valdžia nesitaria su piliečiais dėl
pavojingų valstybės saugumui ir keliančių socialinę įtampą
„pabėgėlių“ vežimo į šalį?
Į klausimą:
Kas Lietuvoje kursto tautinę, rasinę, religinę ar
socialinę neapykantą, aš priverstas atsakyti: valdžia, kuri negerbia savo
piliečių teisių, pamina šalies Konstituciją.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą