2017-03-04

Marin Le Pen Angelai Merkel: Mums reikalingos nacijos, o ne ES


Europos parlamento posėdyje Marin Le Pen pasakė pačią aštriausią ir nepagarbiausią kalbą kada-nors skambėjusią jo metu. Rašytojas E.Limonovas apie tai rašo: „Pateikiu tiktai dalį kalbos. Buvo įdomu stebėti, kaip suspaudė lupas frau Merkel ir kaip frau Merkel nervingai šypsosi šalia jo sėdinčiam Fransua Olandui.

Ačiū, Merkel, kad atvykai čia kartu su savo vicekancleriu — administratoriumi provincijos Prancūzija. Atvykote jūs į šią sesiją dėl labai paprastos priežasties: Jūsų Europos Sąjunga kolapso būsenoje, bandoma išsigelbėti nuo žūties šantažo keliu, bauginimais ir pažeminimu. <...> Kažkas pasakys, kad aš anti-Merkel? Ir tai man garbė! Madam, aš tavęs nepripažįstu! Vokietijos interesai nepateisina likusios Europos vasalizacijos, ir aš čia kaip balsas kitos, laisvos Europos — tų europiečių, kurie atsuko nugarą ES, nes jiems reikalingos nacijos, o ne ES. Ir aš balsas tų prancūzų, kurie atsuko nugaras Olandui, taip pat jie atmetė anksčiau Sarkozi, nes jie išdavė Prancūziją.“



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą