2018-02-26

Mano skundas Generaliniam prokurorui dėl Lietuvos herbo ir vėliavos išniekinimo iškeliavo į Vilniaus trečiąjį policijos komisariatą



Vasario 20 dieną aš kreipiausi į Lietuvos Generalinį prokurorą, prašydamas nubausti vandalus, vasario 17 dieną išniekinusius mūsų Valstybės herbą ir vėliavą. Skunde rašoma:

Šių metų kovo 17 dieną ant viešbučio „Narutis“ balkono buvo išniekintas Lietuvos valstybės herbas ir vėliava.

Dviejų šį vandalizmo aktą įvykdžiusių asmenų pavardės yra: Margarita Jankauskaitė ir Audronė Žukauskaitė. Kitų dviejų asmenų pavardės man nežinomos.

Prašau nubausti šiuos vandalus.

Priedas: Vandalizmo akto nuotrauka:


Kaip buvo išniekintas valstybės herbas ir vėliava:

1 Ant Vyties šalmo pripiešta plaukų skiautėrė.
2 Pakeistas Vyties veidas.
3 Vyčiai išpiėšti ilgi plaukai.
4 Vyčiai pripaišyto krūtys.
5 Pakeistos herbo spalvos.
6 Pakeista vėliavos spalva. Ji tapo žalia, kaip islamo vėliavų.

Žemiau pateikiu Konstitucijoje patvirtinto herbo nuotrauką ir tai, ką iš jo padarė minėti vandalai.


Vaida ir Kazimieras Juraičiai sukūrė video https://youtu.be/T3KqKv-CUWk, kuriame aš pasakoju apie mano pareiškimą Generaliniam prokurorui, kodėl yra tokia kategoriška mano reakcija į šį vėliavos ir herbo išniekinimą. 

                                                                    
Negali taip būti, mano nuomone, kad dvi, kaip minimum, mokslų daktarės nesuprato, kad jos daro nusikaltimą, numatytą baudžiamajame kodekse.

Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas sako:

127 straipsnis. Valstybės simbolių išniekinimas.

Tas, kas viešai nuplėšė, sudraskė, sulaužė, sunaikino, subjaurojo ar kitaip išniekino Lietuvos valstybės vėliavą ar herbą arba viešai pasityčiojo iš Lietuvos valstybės himno, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.

Mano gautame Vilniau apygardos prokuratūros Vilniaus apylinkės prokuratūros Vasario 22 dienos registruotame laiške man sakoma, kad „pranešime išdėstytų aplinkybių patikslinimui ir sprendimo priėmimui medžiaga Nr. M-2-02-00190-18 yra persiunčiama į Vilniaus aps. VPK Vilniaus Miesto Trečiąjį policijos komisariatą.“

Lauksim tyrimo rezultatų, nuo jų priklausys ar ateityje bus leista niekinti mūsų valstybės Konstituciją, valstybės simbolius, ar vandalai sulauks pelnytos bausmės ir jiems praeis noras tyčiotis iš lietuvių tautos ir valstybės. 

Jeigu tai psichiškai nesveiki žmonės, tai juos reikia nedelsiant gydyti, kad jie nekeltų sumaišties visuomenėje.








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą