2020-03-13

Atviras laiškas Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro direktoriui prof. Sauliui Čaplinskui: dėl 15 min.lt kompetencijos vertinti publikacijas Covid-19 tema


Gerbiamas Sauliau, pažįstu Jus asmeniškai nuo tada, kai prieš 30 metų kartu su Jūsų vadovaujamais darbuotojai bandėme Rusijos MA mokslininkų sukurtą AIDS diagnostikos sistemą. Saugau iki šiol Jūsų man dovanotą monografiją, skirtą AIDS virusui. Dar nuo tų laikų domiuosi RNR virusais, ypač dabar, kai pasaulyje paskelbta Covid-19 pandemija. Su įdomesnėmis publikacijomis, skelbiamomis Italijos ir kitų Europos valstybių spaudoje, aš supažindinu skaitytojus savo bloge www.lebionka.blogspot.com ir portale www.manolietuva.com. Taip pat su šiomis publikacijomis aš supažindinu FB ir Twitter skaitytojus.

Šių metų kovo 10 dieną aš, pasiremdamas italų dienraščio Il Giornale publikacija, paskelbiau straipsnį „Italija: vyresni nei 60 metų ligoniai paliekami mirti. Širdies ligos - rizikos faktorius (papildyta)“ https://lebionka.blogspot.com/2020/03/italija-vyresni-nei-60-metu-ligoniai.html

Šiuo metu Italijoje, kaip visi gerai žinome, susiklostė kritinė padėtis. Ligoninės čia perkrautos, kritiškai trūksta plaučių ventiliacijos aparatų. Gydytojai skundėsi, kad jie priversti užsiimti tik jaunesniais negu 60 metų pacientais. Tai buvo paskelbta šiame mano cituotame straipsnyje:


Šis Il Giornale straipsnis, kaip aš patikrinau šiandien, yra nebeaktyvus, tačiau internete išliko jo santrauka (žiūr.nuotrauką):






Un'altra testimonianza choc da Milano sul coronavirus. Una cardiologa racconta : "C'è chi ha deciso di non intubare più gli over 60". Quindi, il bivio drammatico per i medici: "Ci hanno detto che da questi giorni dovremo cominciare a scegliere chi intubare, quindi privilegiamo i giovani e quelli senza altre...

Google vertimas:
Dar vienas pribloškiantis Milano liudijimas apie koronavirusą. Kardiologas sako: „Yra tokių, kurie nusprendė nebeintubuoti vyresnių nei 60-ies metų“. Taigi, dramatiška gydytojų sankryža: „Jie mums pasakė, kad nuo šių dienų turėsime pradėti rinktis, kam intubuoti, todėl mes palaikome jaunus žmones ir tuos, kurie neturi kitų …

Mano minėtą publikaciją apie padėtį Italijos ligoninėse Facebook cenzorius www.15 min.lt įvertino kaip feikinę.

Gerbiamas profesoriau S.Čaplinskai, gal Jums yra žinoma, kokie konkrečiai virusologai, genetikai ar biotechnologai, turintys šių sričių mokslinius laipsnius, dirba 15 min.lt įmonėje, jei jie pajėgūs vertinti mokslininkų skelbiamas publikacijas?

Mano žiniomis šiame užsienio kapitalo portale dirba vien nekvalifikuoti žurnalistai, profanai, iki šiol pasižymėję tik narkotikų propaganda ir feikiniais straipsniais apie narkotikus. Štai ir visas šitų feikinių „biomedikų“ bagažas. Apie šituos narkotikų propagandistus aš esu ne kartą rašęs:

LRT.LT, 15MIN.LT IR KITIEMS NARKOTIKŲ PROPAGANDISTAMS: JAV GYVENANČIO RAŠYTOJO VALDO ANELAUSKO KOMENTARAS DĖL NARKOTIKŲ DIEGIMO JAV PASEKMIŲ

15MIN.LT YRA FAKE NEWS IR SKLEIDŽIA MELĄ APIE NARKOTIKUS (1 DALIS)

15MIN.LT YRA FAKE NEWS IR SKLEIDŽIA MELĄ APIE NARKOTIKUS (2 DALIS)
VASARIO 16 PASITINKANT: SOVIETINIS „GLAVLITAS“ DABAR VADINASI 15MIN.LT IR TOLIAU KOVOJA PRIEŠ LAISVĄ ŽODĮ, DEMOKRATIJĄ IR LIETUVĄ

KAIP „FAKE NEWS“ 15MIN.LT TAPO FB CENZORIUMI ?

Euronews duomenimis, 1000 plaučių ventiliacijos aparatų žada Italijai dovanoti Kinija. Vakar pranešta, kad Italija skubiai perka 5000 plaučių ventiliacijos sistemų, kurios bus gautos per 7– 45 dienas, o iki to laiko šios šalies seneliai bus pasmerkti mirti. Dirbtinės ventiliacijos sistemos yra būtinos, kuomet nustoja funkcionuoti Covid-19 pažeisti ligonio plaučiai.


Skirtingai nuo Feikinio leidinio 15 min.lt, aš kiekvieną savo teiginį pagrindžiu nuorodomis į originalias publikacijas. Esu ne kartą kvietęs Valstybės saugumo departamentą užkardyti 15 min.lt vykdomą narkotikų propagandą, kuria siekiama griauti Lietuvos valstybę. Mano įsitikinimu, 15 min.lt yra užsienio agentas, vykdantis Lietuvoje kenkėjišką veiklą.









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą