2017-12-04

Paryžius nesusitvarko su „pabėgėliais“ iš Afrikos (Video)


Paryžiuje narkodileris prarijo creką ir numirė, o dabar policija kalta ir afrikiečių ordos siaučia prieš policiją.



Kaip informuoja Krone, „pabėgėlis“ iš Kamerūno prekiavo narkotikais. Bėgdamas nuo policijos jis narkotikus prarijo, virš 30 creko dozių. Narkodileris buvo nuvežtas į ligoninę, bet nuo skrandyje ištirpusių narkotikų patyrė širdies smūgį, jo nepajėgė atgaivinti. „Pabėgėliai“ iš juodosios Afrikos jau mėnesį laiko nerimsta. Savaitgalį jie sukėlė riaušes Paryžiaus Šiaurinėje traukinių stotyje. Vieną pareigūną sužeidė.

Judėjimo „Anti-Negrophobie-Brigada“ skelbia, kad policininkai kalti už narkodilerio mirtį. Žinoma, kad kalti, kad įsileido šituos  necivilizuotus žmones į tokį gražų miestą. Aš irgi būsiu kaltas, gal mano puslapį vėl blokuos Feisbookas parai, ar visam laikui, kad iš portalo Krone paėmiau judėjimo „Anti-Negrophobie-Brigada“ pavadinimą? Sorošų apmokami lietuviški informatoriai vėl apskųs mane, kad aš panaudojau žodį „Negrophobie“, atradę jame šaknį „negro“. Bet gi aš niekaip negalėjau jo pakeisti, tai jų pačių, tų „negro“ sugalvotas pavadinimas, ne mano. Ar girdite „tolerancijomis“ susirgę ir proto netekę skundikai?

P.S.


Vilniuje pakako kelių akmenėlių į Seimo langus 2009 metais, kad demonstrantai būtų suluošinti guminėmis kulkomis. Nei vienas policininkas, kiek pamenu, nenukentėjo. Gal kalta mūsų odos spalva? Esame per daug balti, todėl į mus šaudo!?

Nuoroda: http://www.krone.at/602014

P.P.S. Sorošo šuniukai vėl užblokavo mano Facebook puslapį. Dabar jau 3 dienoms!








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą