2018-03-29

Benamių gyvūnų globa be proto ir sąžinės



Benamių gyvūnų priežiūra tapo pelningu verslu, iš kurio savivaldybių ir gyvūnų globos sukčiai gražiai pelnosi, melžia naivią visuomenę, liedami krokodilo ašaras per MIP. Iš senelių ir vaikų globos ką uždirbsi? Čia didesnė kontrolė, jų, beglobių, be to, Lietuvoje tiek daug, ar visus sužiūrėsi? Lietuvoje tiek pinigų neatsiras, geriau kačiukai iš šuniukai, kontrolės nulis, o verslas neblogas, todėl Lietuvoje ir išbujojęs.



Kovo 28 dieną LNK laidoje „Yra, kaip yra“ viena poniutė iš Ukmergės, „beglobių žvėrelių“ verslo atstovė, nuzombintai televizijos auditorijai aiškino, kad jai „tapo per brangios veterinaro paslaugos karpyti beglobiams gyvūnams nagus“...

O valyti šiems gyvūnams užpakalius pinigų pakanka? Ar ji tam „archisudėtingam“ procesui irgi samdo diplomuotą veterinarijos gydytoją?

Gaila, apie gyvūnėlių užpakalių valymo kaštus širdingoji ponia neužsiminė. Manau, šluostyti užpakalius kainuoja nepigiai, negi pati globėja jiems užpakalius šluosto, jeigu nesugeba net nukarpyti nagų?

Man, biologui profesionalui, visą gyvenimą namuose laikiusiam įvairiausius gyvūnus, ne tik šunis ir katinus, nuo tų „gyvūnų globėjos“ žodžių ištiko lengvas šokas. Nagų karpymas – ne chirurginė operacija, ne kvantinė mechanika, tam pakanka net menkiausio intelekto. Aš esu įsitikinęs, kad mano gimtinėje Ukmergėje nėra nei vieno tokio kvailo gyventojo, kuris pats nesugebėtų nukirpti gyvūnui nagų.

Kažkas aukoja savo 2% pajamų mokesčio, kažkas pinigus, aukoja savivaldybės, o aferistai samdo veterinarą, kad karpytų nagus!

Straipsnyje „Kaip „gyvūnų mylėtojai“ pelnosi iš žmonių atjautos“ esu rašęs apie visuomenės mulkinimą ir pasipelnymą iš „gyvūnų globos.“

P.Vileišio gatvėje, netoli mano namų, yra vienas toks benamių gyvūnų šėrimo-miestiečių pinigų vogimo punktas, kuriame kasdien pristatoma konservuota mėsa šerti „katėms“, kurių čia tėra vienas vienetas. Likusieji valgytojai – varnos. Jų kranksėjime išgirdau žodžius: korupcija, korupcija...

Gal geriau tuos konservus atiduoti badaujantiems Vilniečiams? Aš abejoju ar „Caritas“ ir „Maisto bankas“ tokiais kokybiškais konservais maitina benamius miestiečius.


Mano ankstesni straipsniai apie neprotingą benamių gyvūnų globą:








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą