2018-03-09

Roma: Tommy Robinson atjungia migrantą, atakuojantį jo operatorių





Žurnalistas, buvęs organizacijos „English Defence League“ lyderis, Tommy Robinson paskelbė video, kuriame užfiksavo „pabėgėlių“ antpuolį prieš savo operatorių.

Tommy Robinson atvyko į Italiją, kad nušviesti šioje šalyje vykusius rinkimus į parlamentą. Čia jis susipažino su video, pasakojančiu apie žurnalistės Francesca Parisella užpuolimą 2017 metų pradžioje. Italijos televizijos 5 kanalo MATRIX laida buvo skirta „pabėgėliams“. Reportažą nutraukė nepatenkintų negrų antpuolis. Karabinieriams pavyko išgelbėti žurnalistę ir operatorių, buvo suimtas 37 metų nelegalus migrantas iš Kat d'Ivuaro. Jis buvo gerai žinomas policijai už ankstesnius nusikaltimus ir jau pernai turėjo būti deportuotas iš Italijos namo.



Robinsonas ketino giliau pasiaiškinti migracijos problemą. Jis sako: „Aš mėginau kasti giliau seriją garsių migrantų užpuolimų“.

Video užfiksuotas negrų antpuolis prieš Robinsono operatorių. Robinsonas užpuoliką pasiuntė į nokdauną. Po to pasirodė policija, kuri suėmė užpuolikus.

Robinsonas pakomentavo įvykį portalui "Breitbart" ir pasakė, kad jis „filmavo No-go zonoje, kai grupė migrantų pamėgino užpulti filmavimo grupę. Jie rėkė įžeidimus, ne kartą artėjo prie kameros ir žadėjo mane nužudyti. Aš buvau priverstas teisėtai ginti savo filmavimo grupę. Šioje situacijoje MIP norėtų, kad aš leisčiau mane nužudyti.“

"Breitbart" pažymi, kad žurnalistai Europoje pastaraisiais metais buvo užpulti ne kartą. Vien Švedijoje buvo keli tokie incidentai.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą