2018-03-10

Lankytojai 24% mažiau laiko praleidžia Feisbuke



JAV portale Zerohedge pranešama, kad 24% mažiau laiko Feisbuko lankytojai ėmė užsibūti jame. Instagram – lankytojų buvimo laikas sumažėjo 9%. Cukerbergas apie tai akcininkus informavo sausio mėnesį.

Aš manau, kad tai dėsninga. Man teko 40 metų gyventi TSRS. Laikraščiai kainavo labai pigiai -2 kapeikas. Laikraščius skaitė visi, bet skaitė juos labai greitai – kelias minutes. Buvo tokia pati totalitarinė cenzūra, kaip dabar Feisbuke. Nebuvo ką ten skaityti. Laikraščių pagrindinė paskirtis tais laikais buvo užpakalio šluostymas, nes tualetinis popierius buvo deficitas. Feisbuko pritaikymas dar menkesnis, nes užpakalio gi su juo nepasišluostysi.

Tai kuriems galams jis reikalingas? Tai šnipas namuose, be to įžūlus chamas, kuris nepaiso Lietuvos įstatymų, o diktuoja savo iškrypėliškas cenzūravimo taisykles. Mane šita inkvizicija žeidžia. Manau, esu toks ne vienas.

Tai ką aš tame iškastruotame Feisbuke galiu atrasti? Kam tuomet gaišti veltui laiką? Logiška.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą