2021-05-23

Mišrių santykių propaganda: Kodėl tik vyriškos lyties partneris gali būti juodaodis?

 


Gegužės 22 d. pasibaigusiame „Eurovizijos“ festivalio reklaminiame klipe buvo rodoma balta merginą ir juodaodis jaunuolis. Kažkur matytas, dažnai reklamoje pasikartojantis vaizdas. Ką mums jis transluoją, kokį stereotipą formuoja, kokiu tikslu?

Ši baltos rasės genocido problemą nagrinėjama portale Unser-mitteleuropa.

Mišrios santuokos arba santykiai tarp baltaodžių ir kitos odos spalvos partnerių Vakarų pusrutulyje nėra nieko neįprasto. Straipsnio autorių dėmesį atkreipia tas faktas, kad 100 procentų reklamuojami santykiai tarp juodaodžių vyrų ir baltaodžių moterų, bet niekada tarp baltų vyrų ir juodų moterų.

Buvęs Prancūzijos dešiniųjų pažiūrų politikas ir žurnalistas ("Le Figaro", "Paris-Match" ir kt.) Guillaume'as Faye Čekijos interneto portale PROTIPROUD aiškina, kodėl taip yra. Čia pateikiamas nesutrumpintas straipsnis.

GUILLAUME FAYE aptaria dabartinę tendenciją Vakarų pasaulyje, kai mišrios poros - juodaodis arba rudas vyras ir baltaodė moteris - vis dažniau tikslingai vaizduojamos reklamoje ir žiniasklaidoje.

Biologiniu požiūriu tauta, etninė grupė ar rasė išnyksta pirmiausia dėl to, kad kitos tautos, etninės grupės ar rasės susimaišo su tos grupės moterimis, t. y. jų įsčiomis. X rasės moters sąjunga su Y rasės vyru yra daug pavojingesnė X rasei nei Y rasei. Juk moterys, o ne vyrai, yra biologinis ir seksualinis rasės, tautos ar genetinės linijos rezervuaras.



Moteris per savo gyvenimą gali pagimdyti tik ribotą skaičių vaikų, o vyras su vaisinga moterimi teoriškai gali susilaukti daugybės vaikų. Todėl demografai gimstamumą ir gyventojų kaitos galimybes vertina pagal vaikų skaičių, tenkantį vienai moteriai, pagal motinystę, o ne pagal tėvystę.

 Pavyzdžiai iš reklamos apie laimingą porą - gražu, bet kodėl visada tik vyrai juodi?

Todėl baltųjų moterų maišymasis su spalvotais vyrais, kuris pasiekė didelį mastą, ypač Prancūzijoje, turi būti laikomas dar rimtesne problema nei nekontroliuojama žmonių iš Trečiojo pasaulio (kurių gimstamumo rodikliai didesni) migracija į Europos šalis. Taigi baltoji rasė savo teritorijoje susiduria su konkurencija: ji ne tik nepasiekia populiacijai išlaikyti reikalingo gimstamumo (niekur negimsta daugiau kaip du vaikai vienai moteriai), bet kai kurios vaisingos moterys iškrenta iš tų, kurios susilaukia vaiko su savo rūšies atstovu, ir vietoj to atveda į pasaulį rasiškai mišrų vaiką. Be vis didėjančių minių užsieniečių, plūstančių per mūsų sienas ir praktikuojančių endogamiją, dalis baltųjų moterų siūlo save užsieniečiams.

Europos civilizacijos pabaiga

Baltieji, su nedidelėmis išimtimis, yra vieninteliai žmonės, kurie nesirūpina savo kolektyvine ateitimi, nejaučia rasinės priklausomybės - jie taip giliai įklimpę į kaltės kompleksą. Priežasčių, be universalistinės krikščionybės suformuoto mentaliteto, galbūt galima ieškoti ir nacizmo pasekmėse, kurios iki šiol sukelia stiprų psichinį paralyžių ir kolektyvinę juodą sąžinę.

Jei tokia padėtis tęsis ir toliau, ilgainiui prasidės laipsniškas, tylus baltųjų genocidas Europoje, jų lopšyje (kuriame netrukus gyvens daugiausia kitataučiai ir rasių mišrūnai, mažėjant baltųjų daliai), kaip savo knygoje "La Peste Blanche" ("Baltasis maras"), kai šis reiškinys dar tik prasidėjo, prognozavo istorikas Pierre'as Chaunu ir žurnalistas Georges'as Suffertas. Toks likimas laukia Prancūzijos, kaip kasmet vis dažniau ir neramiau rodo paprastas žvilgsnis į gatves po pamokų.

Kai tauta leidžia, kad jos genetinis paveldas ir biologinė sandara būtų taip smarkiai pakeista, ji neišvengiamai nustoja būti savimi. Jei niekas nesikeis, iki šio šimtmečio pabaigos Europos gyventojai bus tik europietiškos kilmės, o Europos civilizacijos nebeliks. Europos sąvoka nebeturės jokio demografinio, o tik geografinį turinį. Ji taps Afrikos užribiu, neturinčiu jokios etninės savimonės (skirtingai nei didžioji dauguma likusio pasaulio), kad ir kaip Europos Vakarai į šį apokaliptinį scenarijų žiūrėtų su gyvų mirusiųjų abejingumu. Demografiniai rodikliai kol kas gana vienareikšmiškai rodo šią bauginančią ateitį.

Jau kurį laiką mūsų visuomenėje plintantis labai sudėtingas ideologinis modelis, grindžiamas tariamai daug didesniu Afrikos ir Šiaurės Afrikos vyrų vyriškumu, taip pat labai prisideda prie jaunų baltųjų moterų sumaišties. Kita vertus, baltųjų moterų santykiai su rytiečiais yra palyginti reti. Ne mažesnį nerimą kelia europiečių, kurie, atrodo, nesugeba apginti "savo" moterų, demaskulinizacija. Tačiau šis etologinis reiškinys yra labai pavojingas. Kai tam tikros grupės patinai (tai būdinga visiems aukštesniesiems stuburiniams) nebesugeba būti stiprūs, vyriški ir dominuojantys, patelės jų ieško pas kitos grupės narius.



Jaunos baltosios merginos iš skurdesnių rajonų tik iš pažiūros paradoksaliai siekia "apsaugos" nuo spalvoto vaikino. Jie stengiasi išvengti persekiojimo saugodami savo genties narius ir bendraamžius. Turtingesnėse miestų dalyse pastebimas savotiškas demonstratyvus snobizmas, kai merginos provokuoja savo kaimynystę ir šeimas, susirasdamos juodaodį, arabą ar kitokį ne europietį vaikiną. Šiuo švelniu konformizmu jie taip pat demonstruoja savo "antirasizmą", atitinkantį laikmečio dvasią.


Musulmonų žinia iš Europos ekranų: Merginos, pamirškite Europos vyrus!

Kompleksas

Labai keista, kad spalvotieji didžiuojasi savo baltosiomis partnerėmis ir mišrios rasės vaikais. Tai lemia kelios, kartais prieštaringos priežastys.

Pirmiausia, norėdami parodyti pasauliui, kad jie pasisavino baltąją moterį, ir taip padarė baltąjį vyrą neįgaliu jo "namų teritorijoje". Moterų pavergimas yra senas etologinis reiškinys, turintis daugybę istorinių pavyzdžių, kurių ištakų galima rasti gyvūnų karalystėje. Taigi stovėjimas šalia baltosios moters yra ne tik pasididžiavimo šaltinis, bet ir keršto troškimo patenkinimas. Tuo pat metu ir geriau gyvenantys afrikiečiai, ir arabai nori "išbalinti" save per baltąją žmoną, kaip, pavyzdžiui, matome daugelio Afrikos ir Artimųjų Rytų monarchų pavyzdžiu. Taip pat ir juodaodės Afrikos ir Karibų jūros regiono moterys kolonijiniais laikais ir šiandien svajoja ištekėti už baltaodžių vyrų ne tik dėl prestižo, bet ir dėl to, kad jų palikuonys būtų šviesesni už jas.

Šie pavyzdžiai aiškiai parodo šizofrenišką nepilnavertiškumo ir pranašumo kompleksą: pažeminti pranašesnį baltąjį vyrą, atskiriant vieną iš jo žmonų, bet tuo pat metu stengtis "išbalinti" savo palikuonis, taip netiesiogiai pripažįstant savo rasinio nepilnavertiškumo sąmonę. Sunaikinti baltąją rasę ir kartu tapti panašiems į ją - neišsprendžiamas prieštaravimas. Kaip pavyzdį galima paminėti Léopold Sédar Senghor, poetą ir politiką iš literatūrinio judėjimo "négritude", kuris vedė baltąją moterį ir susilaukė su ja mulatų vaikų!

Viena iš šios tendencijos išimčių yra "Tribu Ka" - rasistinė, ekstremistinė ir atvirai antisionistinė juodaodžių grupė, vadovaujama Kémi Séba (kurio ideologiniai gebėjimai yra skausmingai riboti), įkvėpimo ieškanti Amerikos radikaliuose juodaodžių judėjimuose. Šie juodaodžiai atsisako bendrauti su baltaisiais ir stengiasi atkalbėti juodaodžius nuo baltųjų partnerių. Tai, žinoma, gana šykšti (abejotina) pozicija, nes šie žmonės gali laisvai kurti afrikietiškas šeimas su afrikiečių moterimis ir juodaodžių brolijomis Prancūzijoje, tačiau jie aiškiai nepropaguoja baltųjų moterų apvaisinimo.

Į "Google" paveikslėlių paiešką įvedus žodį "baltaodžių poros", daugiau nei pusė rodomų paveikslėlių vaizduoja mišrias poras - dažniausiai juodaodį vyrą ir baltaodę moterį.



Kita vertus, įrašius "juodaodžių poros", rodomos poros, kuriose abu yra juodaodžiai, nuotraukos:



Etninis chaosas

Nepamirškime dar vienos savotiškos inversijos apraiškos. Rasių maišymosi (pageidautina su baltaisiais) imperatyvas, žinoma, grindžiamas egalitarine antirasistine ideologija. Tačiau tuo pat metu arabų, juodaodžių ir apskritai baltųjų patrauklumas grindžiamas labai prieštaringomis idėjomis. Šie tariamai itin vyriški vyrai gali pasigirti išskirtiniu seksualiniu pajėgumu. Tačiau žiniasklaidoje ir ypač pornografijos pramonėje pateikiamas įvaizdis rodo gyvulišką energiją: ne tiek Tarzanas, kiek atletiškas ir agresyvus King Kongas, kurio varpa ir raumenys atvirkščiai proporcingi jo protiniams gebėjimams. Taigi spalvingo meilužio įvaizdis yra gyvūniškumo vaizdinys. Juodaodžiai ar arabai iš tikrųjų yra nuvertinami iki pusiau žmonių žvėrių statuso. Tai, žinoma, tiesiogiai prieštarauja antirasistinei programai, kuri yra valdančiosios ideologijos šerdis: antirasizmo esmė - nesąmoningas rasizmas...



Ši juodaodžių ar arabų pranašumo seksualinėje ar net fizinėje srityje samprata, žinoma, yra mitas, neturintis jokio pagrindo tikrovėje; fantazija, kuriai, žinoma, pasiduoda baltoji moteris, apstulbinta didžiulės žiniasklaidos propagandos mašinos ir netekusi buvusių atramų.


Juodos moterys ir balti vyrai šiame baliuje nepageidaujami!

Masinė imigracija ir vietinių europiečių moterų noras maišytis rasiškai ilgainiui sukels etninį chaosą, kuris turės keletą didelių neigiamų pasekmių. Pirmiausia tai bus visuomenė, susiskaldžiusi į priešiškas bendruomenes pagal principą, kad daugiatautiškumas = daugiarasiškumas, ir, antra, daug rasiškai mišrių asmenų, besiblaškančių tarp dviejų tapatybių ir dėl to itin nestabilių. Tokią visuomenę sunku valdyti dėl jos susiskaldymo ir, kaip pastebėjo jau Aristotelis, ji vargu ar siekia demokratinio valdymo ir socialinės taikos, visada lengvai linkusi į smurtą ir despotizmą.

Todėl Prancūzijos respublikoniškojo modelio (kurį perėmė kitos Europos šalys) šalininkų tikėjimas "įvairiaspalve Prancūzija", kuriai gali pavykti valdyti "integraciją" (t. y. sunkiai įtikimą nevienalytės ir chaotiškos biologinės ir etninės bazės transformaciją į homogenišką visuomenę), prilygsta tikėjimui stebuklais ir kvailiausiomis utopijomis, kurias sustiprina nuolatinis, net fetišistinis žodžio "įvairovė" kartojimas.


Taip pat pažvelkime į tas pasaulio dalis, kuriose gyvena rasiškai mišrios populiacijos: Šiaurės Afriką, Artimuosius Rytus, Lotynų Ameriką ar Karibų jūros regioną. Netgi juodojoje Afrikoje, kur kolonijinės sienos suartino nesutaikomai priešiškas etnines grupes, vyrauja nuolatinis nestabilumas. Jis ir smurtas, etninio chaoso vaisiai, beveik be išimties yra chroniški. Centrinės valdžios institucijos šiose šalyse yra korumpuotos ir labai autoritarinės. Ar Prancūziją ištiks toks pat likimas?



Jei Sorošas nori: migrantai į kiekvieną kaimą! ES parengė naują veiksmų planą. Ar turėtume jiems suteikti nemokamus namus? Jie atvyksta ir, žinoma, iš karto nusprendžia tai padaryti. Netrukus sistemingai pakeisime savo mąstyseną!

Nevienalytė masė

Todėl turime priešintis valdančiosios ideologijos skleidžiamai dogmatinei antireliginei tiesai, kad Prancūzija visada buvo rasiškai įvairi, nes per šimtmečius sulaukė daugybės migracijos bangų. Tuomet esama imigracija ir rasių maišymasis, žinoma, yra privalumas, nes sukuria įvairovę. Tačiau taip įvairovė painiojama su chaosu, įvairove toje pačioje erdvėje ir skirtingų biologinių tipų bei kultūrų maišymu dideliu mastu. Pridėkime dar keletą pastabų:

1) Senovėje germanų genčių migracijos į Galiją ir Italijos romėnų kolonizacijos bangos vyko artimai susijusių populiacijų kontekste. Musulmonų įsiveržimas ir bazių statymas Provanse ir Langedoke (VIII a.) buvo labai nedidelio masto ir didelė dalis užpuolikų buvo išvaryti;

2) Imigracija į Prancūziją nuo XIX a. vyko iš Europos (Italijos, Belgijos, Iberijos, Vidurio ir Rytų Europos, Balkanų), t. y. iš gyventojų, kurie kultūriniu, etniniu ir biologiniu požiūriu priklausė tai pačiai "arba europietiškai" grupei, kaip sakė Sengoras. Jau nekalbant apie ribotą jų skaičių, kuris leido asimiliuotis;

3) dabartinė imigracija ir su ja susijęs rasių maišymasis vyksta istorijoje dar nematytu mastu ir dalyvaujant neeuropiečių grupėms, o tai yra labai svarbu;

4) "etninis lydymo katilas" gali būti naudingas tik tuo atveju, jei jame yra etninių grupių iš tos pačios antropologinės šeimos.

Tačiau kai tik nevienalytės grupės susimaišo, susidariusi populiacija nustoja būti tauta bet kokia šio žodžio prasme ir tampa nevaldoma nevienalytė masė, netinkama kurti pažangią civilizaciją, lengvai pasiduodanti smurtui ir visoms psichopatologijos formoms. Būtent tokia katastrofa mūsų laukia ateityje, nors tokioms šalims kaip Japonija, Indija ir Kinija bent jau kol kas pavyko jos išvengti.

Mums pateikiamas Jungtinių Amerikos Valstijų, tariamai sėkmingo lydymosi katilo, pavyzdys, tačiau tai yra klaidinga, nes šiame procese dalyvavo tik imigrantai iš Europos, kurių sinerginis darbas tapo Amerikos stiprybės šaltiniu. Juodaodžių, azijiečių ar metisų indėlis nebuvo esminis. Be to, kaip parodė amerikiečių politologas Jaredas Tayloras, laipsniškas JAV rasinis susiskaldymas yra labiau kliūtis, nei kas nors kita pasaulio supervalstybei.

Šią nuotrauką blokavo FB, todėl ją pakeičiau ta, kur nėra draudžiamo juodo užpakalio. 

Nuorodos:

https://unser-mitteleuropa.com/propaganda-fuer-mischbeziehungen-warum-nur-der-maennliche-partner-dabei-schwarz-sein-darf/

https://www.protiproud.cz/politika/5810-systematicka-likvidace-bile-populace-propaganda-s-barevnymi-milenci-privlastneni-belosek-vyjevy-zvireckosti-v-korektnim-svete-co-se-stane-po-smiseni-nesourodych-skupin-nic-uslechtileho-to-nebude.htm

https://deliandiver.org/tag/jared-taylor







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą